Hoofdmenu

Ongerust

Gestart door Anouk, 30 december, 2005, 21:10:08

Vorige topic - Volgende topic

Anouk

Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen...ik zal eerst eens even uitleggen hoe het zit!
6 weken geleden kreeg ik acuut last van mijn keel, zo erg dat ik niet eens kon slikken. De dokter constateerde toen een zware keelontsteking (angina of zoiets :P) en ik kreeg antibiotica ervoor.
1.5 week erna voelde ik me alweer iets beter, en heb ik dus ook weer met mijn vriend gezoend. 2 dagen erna kreeg ik weer last van mijn keel. We hadden nog wat extra antibiotica in huis en die heb ik toen genomen, en ik was er WEER vanaf dacht ik. Het weekend erop weer met mn vriend gezoend :S
En toen kreeg ik WEER last van mijn keel. We gingen naar de dokter, en die zei dus dat ik Pfeiffer had.
Nu zit ik met het volgende: mijn vriend vertrok afgelopen maandag naar Kameroen voor 4 hele weken. Kerstweekend was hij dus bij mij en hebben we weer per ongeluk gezoend.
Nu wil ik graag weten wat de kansen zijn dat ik hem besmet heb. Hij heeft tot nu toe nog helemaal nergens last van.
Ik weet dat de laatste keer zoenen HEEEEEEL erg dom was :S maar hij gaat dan ook voor 4 weken weg he :P
Als hij nou terug is, kan ik dan wel weer met hem zoenen zonder schuldgevoel??? Ik heb nu ongeveer 8 weken Pfeiffer die tot uiting is gekomen. Met de incubatie tijd heb ik het dus ongeveer 12 weken of zo, en in die tijd kreeg ik ook een relatie met mijn vriend.
Alvast bedankt

Wendy

Zo te horen is de kans dat je vriend besmet is behoorlijk groot...  :?

maaike

Vlak voordat ie weg ging kon je hem ook nog wel zoenen: je had hem toch al besmet.

Maar hij is dus in contact geweest met het virus. Hij hoeft nog geen Pfeiffer te krijgen. Dat hangt af van zijn weerstand en of hij het al gehad heeft.

Maak jij je iig geen zorgen, dat is alleen maar vermoeiend. Hij merkt het vanzelf. Hopen van niet natuurlijk!!!!

Anouk

Dank je wel!
Ik heb hem gesproken aan de telefoon en hij zit vol met energie en hij heeft het ontzettend naar zijn zin! Hij was met Oud en Nieuw heel bang dat hij het had, maar het bleek niet zo te zijn: iedereen is nu al een keer heel misselijk en moe geweest!
PFIEUW :P
Dus ik ook weer blij :P
Heeft er iemand nog tips als je zo'n ontzettende baaldag hebt? Soms lijkt het net alsof ik weer terug bij af ben!
Beterschap voor iedereen
Groetjes

Leoni

heeey

ik heb ook een half jaar pfeiffer gehad ik weet er alles van je hebt steeds te gevoel dat je terug bij af bent.. ja k heb niet echt tips maar je moet zel aanvoelen wat je kan doen allemaal.. ga n ommetje maken endaarna lekker op bed of bank liggen lekker bij komen , laat vrienden bjou komen etc je meot je niet dwingen tot iets want k kan je vertellen dat heb k gedaan er het werd alleen maar erger en erger
suc6 ermee beterschap :roll: