Hoofdmenu

ff vraagje

Gestart door JoAn1969, 07 januari, 2006, 16:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoAn1969

hoi wij willen ff wat vragen Mijn vr en ik zijn naar huisarts geweest ik voor keelontsteking ik heb daar antibiotica voor gekregen .De arts zij dat die antibiotica de keelonsteking in 2 dagen moest verminderen maar dat gebeurt dus niet nu denkt hij aan pfeifer kan dit zo maar dan ik zelf niet echt moe .Maar vrouwtje al meer dan 8 weken last van vermoeid heid maar die heeft geen last van keelpijn gehad in die weken wij dachten dat het kwam van nieuw mediecijn  voor  depresiefie tijd maar kan dus nu allemaal liggen aan pfeifer ,We hebben nog geen bloed laten testen om dat het nu weekend is maandag maar ff doen dan en dan maar kijken wat er uitkomt .mijn vraag is kan zij die infectie al langer dan 3 maanden bij zich hebben mij niet aan hebben kunnen steken en ik nu pas omdat we aardig druk geweest zijn en weinig rust hebben gehad dit nu pas bij mij is overgeslagen en is het normaal bij pfeifer dat je ook witte vkekjes achter in je keel krijgt hoop op meer info bedankt

maaike

Bij Pfeiffer heb je vaak ook last van opgezette klieren. Kan goed dat je verder weinig last van vermoeidheid hebt.