Hoofdmenu

Toch Pfeiffer!

Gestart door Anne, 29 december, 2005, 14:26:38

Vorige topic - Volgende topic

Anne

Hallo,

Ik heb een tijdje terug al een berichtje achtergelaten over Pfeiffer. Ik heb bloed laten prikken en zou misschien Pfeiffer hebben. Net heb ik de uitslag gehoord: ik heb Pfeiffer! Behoorlijk balen dus. Het is nu niet meer actief, maar ben nu nog vrij ziek van de nasleep er van. Ik heb een vraag: hoe lang kan deze nasleep duren? En wat adviseren jullie te doen? De huisarts zei wel dat ik rust moest houden en moest doen wat ik kon (dus ook af en toe naar buiten bijvoorbeeld). Zelf ben ik iemand die absoluut niet van stil zitten en binnen zitten houd, maar ik heb gemerkt dat ik de afgelopen 3 weken wel moest. Ik was behoorlijk ziek. Nu ben ik nog steeds erg moe en niet de oude. Ik zat zelf wel te denken om binnenkort weer een paar uur per dag te gaan werken, want ook daar heb ik het altijd prima naar mijn zin.
Gelukkig kan ik hier mijn verhaal even kwijt met lotgenoten. Veel mensen begrijpen helaas niet wat het inhoudt...
Ik wens jullie allemaal veel sterkte en gezondheid toe!

Wendy

Hallo,
Echt balen, dat je ook Pfeiffer hebt.. Ik heb het nu ook al een paar maanden. en ik ben dus ook zo iemand die absoluut niet stil kan zitten, en ik ben al snel weer naar school gegaan.. Dit was echt een complete ramp voor mij..Ik was zo moe dat ik heel emotioneel werd en gewoon in een huilbui uitbarstte.. NIet zo leuk.. :roll: maar ik zou je adviseren inderdaad gewoon naar je lichaam te luisteren.. Als je je goed voelt, kun je gaan werken, maar als je je niet helemaal goed voelt, doe het dan ook echt niet.. Veel succes en gezondheid :)