kloppen de testen??

Gestart door chantal, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

chantal

hey mensen,

ik heb een vraagje, en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ik vraag me af of de testen voor pfeiffer altijd betrouwbaar zijn. ik ben namelijk al een paar maanden er moe, en pijnlijke opgezwollen klieren. ik heb een test gedaan, maar daar kwam uit, dat ik geen pfeiffer had. maar nu, heeft mijn vriend dezelfde klachten. kan iemand hier uitleg over geven??

alvast bedankt!!

liefs chantal

Gast

ik weet wel dat het heel moeilijk is om te testen. maar als ze expliciet zeggen dat je het niet hebt, lijkt me dat ze wel gelijk hebben.

het zou evt kunnen dat je misschien nog een broertje/zusje van pfeiffer hebt. cytomegalie ofzo.
misschien zou je 'ns aan je huisarts moeten vragen of hij/zij daarop wil testen.

sterkte!

chantal

bedankt voor je mail,
mijn broertje is ook moe de laatste tijd.
trouwesn, wat is raar vind, ik ben laatste tijd super moe, maar slaap stecht, het lijkt me juist dat als je moe bent, je goed slaapt, maar dat is dus niet het geval.
morgen krijgt mijn vriend de uitslag of hij pfeiffer heeft, dus nog ff afwachten!!

liefs chantal

Gast

ik ben benieuwd...

ik kon ook helemaal niet goed slapen terwijl ik wel pfeiffer had. dat was echt maf. en ik was echt idd heel erg moe. dus ik snap niet waarom dat is eigenlijk.

Gast

Hallo allemaal.

De testen hoeven niet te kloppen. Toen mijn vriend zijn 1ste testuitslag kreeg, kwam er uit dat hij geen pfeiffer had. Pas na een test via een intenist kwam er wel pfeiffer uit. En een vriend van een collega heeft pas na 5 testen te horen gekregen dat hij pfeiffer had.

Groetjes, Marcia