Hoofdmenu

vraagje

Gestart door *meisje*, 09 december, 2005, 17:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

*meisje*

Ik heb een vraagje...
Ik heb dus Pfeiffer, maar ik ging vanochtend 1 uurjte naar school. Toen ik thuis kwam ging ik even wat drinken, ik zat op de bank...En toen ben ik kennelijk ineens weggevallen! Ik werd wakker op de grond en op de bank was het helemaal nat! Mijn water was daar omgevallen. Dit klinkt toch meer als flauw vallen? Herkent

maaike

Dat klinkt als flauwvallen. Weet je zeker dat je alleen Pfeiffer hebt? Flauwvallen is niet goed, je kunt bijvoorbeeld ook bloedarmoede oid hebben. Of een andere oorzaak waardoor je flauwvalt. Wie weet kan het ook door de Pfeiffer komen, maar ik heb het iig nog nooit gehoord.

edwinfe

Citaat van: "*meisje*"Ik heb een vraagje...
Ik heb dus Pfeiffer, maar ik ging vanochtend 1 uurjte naar school. Toen ik thuis kwam ging ik even wat drinken, ik zat op de bank...En toen ben ik kennelijk ineens weggevallen! Ik werd wakker op de grond en op de bank was het helemaal nat! Mijn water was daar omgevallen. Dit klinkt toch meer als flauw vallen? Herkent

Marit

Ik ken het ook wel hoor,net niet flauwvallen dan maar misschien viel ik niet flauw omdat ik op tijd zelf ging liggen. Blijf dan wel extreem duizelig en heb het gevoel te vallen terwijl ik al lig :?

Af en toe heb ik ook black-outs, heel vervelend! Maar ik zou het zeker bij de dokter aankaarten, bij mij bleek er niets anders aan de hand te zijn maar het kan heel goed wel wat anders zijn!

Sterkte en beterschap!

Marit
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen