Hoofdmenu

liefdesleven....

Gestart door marieke, 09 december, 2005, 12:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

OlavTorkson

Vandaar dat je zo lief deed gister... :P
BRUIF to the world!

marieke

moet toch ergens mijn liefde kwijt....

karin_85

Nou ik kan nou niet echt zeggen dat mijn seksleven door Pfeiffer beter is geworden.  Ik ben zeker een maand of 2 doorgegaan met alles wat ik deed, studeren, sporten, uitgaan, afspreken etc. Ik voelde me alleen steeds beroerder en kon steeds minder. Dus als ik dan bij mijn vriend was ging ik vaak slapen, of beetje met hem knuffelen, maar we hadden steeds minder seks omdat ik na een hele drukke dag liever wilde slapen dan iets anders. Nou zijn we al weer 4 maanden verder en het kost gewoon superveel energie, die ik vaak niet heb. Dus meestal loopt het op niks uit, en anders..is het gewoon wat minder intensief dan voorheen en minder vaak op een dag. Anders moet ik echt bijkomen dagen daarna.  :?

Lastig is ook vaak, dat je soms wel zin hebt maar geen energie. En erbij liggen als een zoutzak is ook niks.

moeilijk moeilijk  :wink:

OlavTorkson

Ik krijg meestal juist meer energie door seks. Is dat raar?
BRUIF to the world!

marieke


OlavTorkson

Ja, dat merkte ik... poe...
BRUIF to the world!

marieke

hmmmm.... kwas al beter toen ik je leerde kennen....

OlavTorkson

Ja, ik weet het. Dat effect heb ik op mensen... *pocht*
*vindt pochen een raar werkwoord*

Maar ff serieus... waar lag Bergeijk ook al weer?
BRUIF to the world!

marieke

in het zuiden van noord-brabant...... ongeveer 3.2 km van de belgische grens af over de weg... nou ja das weebosch.... het plaatsje waar ik echt uit kom, maar goed da kent toch niemand...

OlavTorkson

Oh ja... nou dan kom ik volgende keer wel bij jou langs... Gelooft je soort-van-vriend in trio's? (Is-ie leuk?)
BRUIF to the world!

marieke

hij wil best een triootje, maar wel met twee meiden.... en niet  met 1 van beide sexes....

OlavTorkson

Nou... dan mag-ie er niet bij, toch?
BRUIF to the world!

pompidompidom

nou olav volgens mij heb jij genoeg energie (en EGO  :wink: ) zo te horen. schuiffelt allerlei adresjes langs.  8)  PS als je vreemdgaan gezond vind denk ik dat jou relaties nooit echt gezond zijn geweest  :lol:

Maargoed pfeiffer kan goeie relatie test zijn, tijden niet zoenen, en dan erachter komen dat je vriend het allang gehad had! haahaa En nog zoiets, als je je straks weer goed voelt, mensen, dan waardeer je pas echt hoe fijn het is een gezond lijf te hebben!!

Owja voor mensen die gedumt worden omdat ze pfeiffer hebben: niet te veel bij nadenken (ookal is t moeilijk) dan was diegene toch een L*L of een K*t haha

knuffelsmurf

ik heb nu een hele lieve vriend

en hij weet dat ik het weer van me ex heb gehad *me ex was all1 drager hij weet zelf niet dat ik het van hem heb gehad* en me vriend accepteert het  hij is egt heel lief voor me :)

maar je zegt dat je der achter kwam dat je vriend het al heb gehad maar dan nog kan hij het weer krijgen als zijn weerstand daar tegen heeel laag is geworden kan hij het weer krijgen *mijn tante had het ieder najaar weer 6 weken ongeveer dus je kan het weer trug krijgen.

maar kwas dus 1 keer uitgegaan dit weekend btje alchol op en niet geslapen *kwas bij vriendin dus we lagen nog te praten over van alles* en kwas egt figuurlijk dood als mensen zeggen dat ze dood moe zijn stellen zich hun egt aan want kweet nu dat je nog moeier kan zijn:$

kusjesss

marieke

idd... was nie egt leuk.... eerst een  maand of 4 niet zoenen en er dan achter komen dat ie het al heeft gehad... en ik hem niet kan besmetten...

ach ja... dan is die eertse zoen wel weer heel speciaal... je bouwt toch een soort een spanning op

en over dat moe zijn: ik dacht ook dat ik wist wat moe zijn was.. maar zo moe heb ik me nog nooit gevoeld... was egt totaal uitgeput en had totaal geen energie...

Anonymous

haha ja als je dan wel weer mag :D dan is het extra speciaal ....  :oops: en lief  :oops:  :D

OlavTorkson

Citaat van: "pompidompidom"nou olav volgens mij heb jij genoeg energie (en EGO  :wink: ) zo te horen. schuiffelt allerlei adresjes langs.  8)  PS als je vreemdgaan gezond vind denk ik dat jou relaties nooit echt gezond zijn geweest  :lol:

Lieve pompidompidom... als jij denkt dat ik niet van iemand kan houden omdat ik met meerdere mensen seks wil, denk ik dat jij niet precies weet wat liefde inhoudt. Ik had met mijn ex, het liefste meisje ter wereld, en de enige waar ik ooit een relatie gehad mee heb, de beste seks ter wereld, maar wilde wel eens wat anders af en toe. Zij ook. Zij begreep het best.
Dat zegt verder niks over of je relatie gezond is. *voelt zich ietwat aangevallen en/of beledigd*

Monogamie is zelfbeperking. Net als hetero- of homoseksualiteit. Jullie monogame hetero's gaan naar de bioscoop met een zonnebril op...
BRUIF to the world!

marieke

ehm tja... matter of opinion...

Elleke

Qua vriendje... Toen ik eindelijk wist wat ik had, was de kans bijna 100% ofzo dat ik hem al besmet had. Dus was er geen enkele reden meer om niet met hem te zoenen. Hij heeft trouwens een goede weerstand, ik verwacht niet dat hij het krijgt, maar je weet het nooit... Hij is trouwens echt superlief voor me. Wel mist hij (en ik ook) de leuke dingen samen doen, maar ik heb veel aan zijn steun.  :D
Qua sex... Het is wel iets minder vaak, maar nog niet weinig ofzo, wel korter. De volgende dag dan ben ik vaak wel wat zieker, maar dat heb ik er graag voor over. Ik moet er trouwens niet aan denken om sex te hebben zonder zoenen, dat hoort er voor mij helemaal bij!
Zo, dat is mijn verhaal  :wink: .

OlavTorkson

Helemaal met je eens. Woon nu trouwens in huis bij twee mensen die allebei zoenen helemaal niet belangrijk vinden... Snap ze echt niet. Mocht ik ooit bij hun in bed belanden (grote kans) dan ga ik me echt doodvervelen...
BRUIF to the world!

pompidompidom

haaah die olav 'iets anders' ..... iets anders kun je toch ook doen met dezelfde persoon? het gaat jou gewoon om een ander 'persoon', een ander lijf. uiteindelijk is het zelfs met de hele wereld nog steeds hetzelfde ding terwijl als je meer deelt met een persoon het juist specialer is. k snap ook niet wat er leuk aan is als je de persoon in kwestie niet eens goed kent....moet ik helemaal niet aan denken bbrrr. mja dat is mijn bescheiden mening.

ps ik ga nooit naar de bios met een zonnenbril  8)

K

ik heb vandaag net te horen gekregen van de dokter dat ik dit heb, hoe kut ik ga er echt kapot aan (in men hoofd dan)

en hoe vertel je dit mensen zonder dat ze doodsbang voor je worden en je gaan negeren?

en ik weet van wie ik dit heb gekregen, ik kant niet geloven en snap niet dat men hele leven nooit meer hetzelfde zou zijn door 1 dronken momentje

:roll:

Anonymous

Citaat van: "K"ik kant niet geloven en snap niet dat men hele leven nooit meer hetzelfde zou zijn door 1 dronken momentje

:roll:

Ik weet niet wat je hebt gekregen, maar als je het over pfeiffer hebt... je gaat er niet dood aan hoor, en je leven wordt ook echt wel weer hetzelfde, alleen als je pech hebt duurt t wel lang. En tja je kunt opzich mensen je hele leven aansteken, maar er zijn zoveel dragers die er mee rond lopen zonder het ooit te weten! En als het goed is gaan mensen je echt niet negeren hoor, misschien willen ze alleen niet uit je glas drinken (nou en?) en niet met je zoenen, maar dan moet je maar ff wachten tot je ergste besmettingsgevaar over is :D dan mag t wel weer :D

OlavTorkson

Citaat van: "pompidompidom"haaah die olav 'iets anders' ..... iets anders kun je toch ook doen met dezelfde persoon? het gaat jou gewoon om een ander 'persoon', een ander lijf. uiteindelijk is het zelfs met de hele wereld nog steeds hetzelfde ding terwijl als je meer deelt met een persoon het juist specialer is. k snap ook niet wat er leuk aan is als je de persoon in kwestie niet eens goed kent....moet ik helemaal niet aan denken bbrrr. mja dat is mijn bescheiden mening.

ps ik ga nooit naar de bios met een zonnenbril  8)

Duidelijk wel. En naar een concert met oordopjes in.

Iets anders kan je doen met
BRUIF to the world!

marieke

hoeveel heb je er al gehad eigenlijk>???

Anonymous

ja en hoeveel soa's? :D

sweetygirl

nou dit klinkt wel heel erg of olav een pooier is!!
oing what you like is freedom..
Liking what you do is happiness

Anonymous

pooier zet ze aan het werk, gebruikt ze meestal zelf niet. misschien werkt olav wel onder toezicht van een pooier  :D

sweetygirl

naja ook goed een hoerenloper wil ik hem ook nie noemen maar goed hij word wel negatief afgestempeld. en volgens mij issie best wel lief.
oing what you like is freedom..
Liking what you do is happiness

marieke

ik wilde alleenmaar weten hoeveel ie er heeft gehad.... als het helpt: ikke 2...

OlavTorkson

De betere pooiers weten hun eigen waar ook wel te waarderen hoor...

Maar okee... als we opeens allemaal eerlijk moeten zijn: ik heb er twee "gehad". Hoewel ik eigenlijk het een vreemde manier van zeggen vindt.
Ik heb eigenlijk maar
BRUIF to the world!

Anonymous

oooooooow dan val je nog wel mee  :D

OlavTorkson

Hoezo? Ik woon nu bij een gast in huis (onwijs lekker ding) en die houdt het zeg maar niet echt meer bij. (Ik wil hem OOK!)
En die gozer is echt niet fouter dan ik ofzo, hij weet gewoon wat leven is!
BRUIF to the world!

sweetygirl

ik zei tog dat olav best een bescheide jongen was.
nou ik zou zeggen krijp je kans met die huistgenoot
oing what you like is freedom..
Liking what you do is happiness

OlavTorkson

komt nog wel... echt wel! En z'n vriendin ook!
BRUIF to the world!

Anonymous

nu ben je dus ook nog eens bi olav? wat is je volgende plan, iets met dieren  :roll:

marieke

hij was al bi... maar ik geloof dattie da nie zo zegt... hij dout gewoon van mensen en vind die labeltjes maar stom... heb je dat zo niet eens ooit gezged, zo ongeveer...


en dan noemt ie ons toch nog hetero's....

OlavTorkson

Citaat van: "Anonymous"nu ben je dus ook nog eens bi olav? wat is je volgende plan, iets met dieren  :roll:

Que? Somehow vat ik dit op als een belediging. Snap de link niet zo goed geloof ik...
BRUIF to the world!

K

ok ik overdreef mischien een beetje

maar hebben jullie niet ook het idee van.... ik wou dit heemaal niet weten

ik bedoel ik ga dus naar de dokter, omdat ik al tijdenlang last heb van men keel en hij kijkt in men keel

ja feiffer..


ik bedoel als ik nu met iemand zoen, zal in men hoofd bonken van tja nu steek ik iemand aan

en ok ok je weet dat er genoeg zijn die het bij zich hebben en het niet weten maar dan nog, het is aan de ene kant mooi dat je het weer want nu kan je gas terugnemen als je even te hard van stapel loopt maar toch

:roll:

OlavTorkson

Ach... zoek gewoon iemand met een goeie weerstand... die krijgen er toch geen last van... (ofzo)
BRUIF to the world!