Hoofdmenu

liefdesleven....

Gestart door marieke, 09 december, 2005, 12:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marieke

ik vroeg me af hoe het inmiddels met julie liefdesleven is gesteld en hoe die is/was tijdens fpeiffer...

zeg hier maar hoe gelukkig je bent, of hoe miserabel je bent... hoe lief je vriend(in) is of juist hoe aso ze zich hebben gedragen

OlavTorkson

Ik denk niet dat ik echt een schoolvoorbeeld was, met een autistische vriendin, maar laten we zeggen dat mijn eigen positivisme me meer geholpen heeft dan haar troosten-om-aandacht...
BRUIF to the world!

marieke

aha... en hoe staat het er nu eik mee??

OlavTorkson

BRUIF to the world!

marieke


OlavTorkson

BRUIF to the world!

marieke

nou... alles..


en niet alleen jij hoor... de rest mag ook reageren en als iemand ient van mij wil wteen moeten ze dat maar vragen...

OlavTorkson

Bij mij valt er niet zoveel te vertellen. Ik heb geen liefdesleven. Ik heb w
BRUIF to the world!

Anonymous

ik ben smoorverliefd op een jongen met een vriendin:( maarja hij volgens mij niet op mij, hij heeft trouwens ook pfeiffer:P goed koppel:P

marieke

ikke??
ik had 3 maanden verkering toen ik pfeiffer kreeg... en nu in januarie (de elfde) alweer twee jaar met dezelfde jongen...



OlavTorkson

pas op met dat geslijm. Er komen hier ook mensen die nog niet ziek zijn...
BRUIF to the world!

marieke

hmm... oepsie...

moeten we misschien maar een warschuwing maken...

maar ja, tis maar electronisch kwijl...

OlavTorkson

Een computervirusje is zo gevat!
BRUIF to the world!

Anonymous

er is een jongen in me klas die ik heeeel leuk vind :wink:
maarja dat zal tog wel nix worden :(
wie wil er nou een vriendin met pfeiffer??

maaike

Citaat van: "Anonymous"er is een jongen in me klas die ik heeeel leuk vind :wink:
maarja dat zal tog wel nix worden :(
wie wil er nou een vriendin met pfeiffer??

Wat een onzin!!!

Anonymous

nou inderdaad, als iemand alleen daarvoor op je afknapt is hij gewoon niet zo leuk als hij lijkt

marieke

trouwens, gaat wel weer over... en samen ziek zijn is ook leuk... moet je wel samen zijn en das meestal moeijlijker als je nog niet samenwoont ofzo..

justme

Ik zag dit juist als DE kans om de kijken of iemand je ECHT leuk vind f niet :D Haha! Ze kunnen niet met je zoenen ofzo dus je moet wel heel leuk zijn om daar mee te gaan sjansen :D Toch ?!

marieke


OlavTorkson

Citaat van: "justme"Ik zag dit juist als DE kans om de kijken of iemand je ECHT leuk vind f niet :D Haha! Ze kunnen niet met je zoenen ofzo dus je moet wel heel leuk zijn om daar mee te gaan sjansen :D Toch ?!

Tuurlijk wel zoenen. Als je iemand ECHT leuk vindt, heb je daar Pf*ffer voor over.
BRUIF to the world!

marieke

ja maar je doet liever niet iemand anders besmetten.....


ach ja.... er zijn andere manieren om je genegenheid voor iemand te laten zien....

OlavTorkson

Het is bijvoorbeeld niet seksueel overdraagbaar...

Hoewel: Ik herinner mij
BRUIF to the world!

Geert1986

Dan is er ook geen flikker aan! kan me bijna niet voorstellen seks zonder te zoenen. Maarja als het niet anders kan.

OlavTorkson

Tuurlijk kan het wel anders. Pfeiffer Schmeiffer! Ben je zo weer vanaf hoor... binnen een paar maandjes... of jaartjes...
BRUIF to the world!

Geert1986

mja is toch niks he! Ik kan gelukkig zoveel zoenen als ik wil.

Anonymous

pfff..hou op over relaties :cry:
had eerst een harstikke leuke vriend...dacht ik..we hadden net een week fosow
en toen kon ik een paar x niet en toen heb me vriendin sitten lulleh tegen hem en nu denkt tie dat ik ben vreemdgegaan :cry:  :cry:
ik spreek hem wel alleen via msn want elke keer als ik hem bel dan is tie neit thuis of een andere smoes..
duss..ik dacht dat ik goeds had en nu kom ik dus achter dat tie me gewoon niet vertrouwd dus tjah wat heb je dan???

het erge is dat ik nog steeds gek op hem ben.. :?  :?
maajah en die pfeifer maakt het er ook niet beter op..want als ik moe ben jank ik egt snel :oops:  :oops:

pfff... verder gaat alles wel goed hoorr...
weet alleen niet wat ik er mee aan moet..

kussjjjj

Marit

Pff zeg! Zo iemand is jou toch niet waard!  Ik weet het, ik heb makkelijk praten want ik ben niet gek op hem  :wink:
Ik meen het hoor, snel vergeten, dat figuur!

En sneller huilen daar hebben meer Pfeifferlijers last van, je zal het wel nodig hebben. Huilen doe veel goede dingen met je lichaam zoals stress kwijtraken, ontspannen etc. Van mij mag je er lekker op losjanken hoor 8)

Maar ik begrijp dat jij er intussen mee zit: sterkte dus *steekt hart onder de riem*

liefs,

Marit
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

OlavTorkson

Dus onzekere mensen zijn niet de moeite waard? Alleen omdat-ie je niet voor 100% vertrouwt? Raar. Echt raar. Ik vertrouw iemand ook niet na een week volledig al.
BRUIF to the world!

Marit

Volgens mij staat er nergens dat hij onzeker is en zeg ik niet dat onzekere mensen niet de moeite waard zijn. Ik zou wel uitkijken met het beginnen van een relatie  met een onzeker iemand, en dat hangt er dan weer van af hoe en waarover onzeker en hoe zich dat uit en natuurlijk wat voor soort relatie. Dat is een van de redenen waarom ik mezelf lang niet geschikt heb gevonden om een relatie aan te gaan. Eerst aan mezelf werken en van mezelf leren houden en leren alleen te kunnen zijn. In vriendschappelijke relaties kun je elkaar juist weer heel goed helpen, liefdesrelatie ook maar dan moet de ander wel sterk in zijn schoenen staan, dat zijn in mijn ogen allemaal dingen die je moet bekijken, je realiseren en (ook met jezelf) moet bespreken dat is wel zo eerlijk tegenover de ander en jezelf (kan ik dat, wil ik dat, heb ik de ander wat te bieden etc)

Ik ga er vanuit dat je geen relatie met iemand begint die je niet goed genoeg kent en dus ga ik ervan uit dat ze elkaar langer dan een week kennen.

Als je een relatie hebt dan moet die gebaseerd zijn op vertrouwen en openheid, als je dan iets hoort over de ander dan ga je daar over praten en niet blind geloven wat een "vriendin" zegt (zo'n vriendin is in mijn ogen geen vriendin overigens). Als er twijfels zijn of problemen dan los je die niet op door de ander te negeren. Maar ja dat vind ik en ik zal wel van de oude stempel zijn :wink:
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

OlavTorkson

ok. cool. ik zal je oude stempel accepteren!
BRUIF to the world!

Wendy

ja..mijn liefdesleven is verpest door mijn ziekte.. ik kreeg het namelijk van mijn toenmalige vriend. hij begreep mij en de ziekte niet, ging vreemd, ik kwam daarachter en maakte het uit. terwijl je juist in die tijd steun nodig hebt. dat was heel moeilijk, vooral omdat ik boos op hem was, ik vond dat alles zijn schuld was. nu 5 maanden later en nog steeds ziek, zie ik in dat hij er ook niets aan kon doen, maar het blijft vervelend. vooral omdat hij gewoon vrolijk verder gaat met zijn leven en nieuwe vriendin en ik nog steeds op bed lig.. maar ik weet dat het goed gaat komen, ik hoop zo snel mogelijk..

ik wens iedereen heeeeeel veel succes met zn pfeiffer en vooral met je liefdesleven :wink:

marieke

he das echt balen....

maar ff terug op de sex: tuurlijk kun je wel sexxen zonder te zoenen//// je hoeft elkaar toch niet op de mond te zoenen? er zijn zat andere spannende plekjes waar je elkaar kunt kussen... en ik vond hte juist wel stimulerend om elkaar niet op de mond te mogen kussen.... was wel moeilijk en op een gegeven moment ook niet meer te houden maar goed... dat WAS mijn liefdesleven...

OlavTorkson

Ik blijf erbij dat seks zonder zoenen is als een Pfeifferforum zonder mij. En vreemdgaan is heel natuurlijk en moet je niet afstraffen. Maar ok.
BRUIF to the world!

marieke

heerlijk rustig bedoel je? :twisted:

OlavTorkson

Extreem saai en niet opwindend inderdaad...
BRUIF to the world!

marieke

ik vond het juist wel opwindend....

OlavTorkson

Nou... nou... ok.
Moet jij weten.

Heb ik voorlopig maar geen seks met jou, denk ik.
BRUIF to the world!

marieke

wat nou voorlopig??? en gister dan :lol:

OlavTorkson

Oh, dat was mijn alterego.

(Need an excuse? Join the MPS-team!)
BRUIF to the world!

marieke

tssss.... je lijkt mun ex wel...