mensen met pfeiffer uit nijmegen en omgeving?

Gestart door Anonymous, 08 december, 2005, 19:05:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anonymous

zijn er mensen met pfeiffer uit nijmegen en omgeving? haha LOTGENOTEN in de buurt?? :(

Anonymous

Hallooo hier ben ik !!!! Al studeer ik alleen in nijmegen ;) heb er geen kamer ofzo !

Anonymous

haha ik studeer er ook alleen hoor  :D

maaike

Dit past beter op 'Op de sofa'.

Anonymous

Gezelligheid ! Waar en wat ?!

OlavTorkson

Ligt De Haag niet ook in de buurt van Nijmegen? Weet je hoe KLEIN Nederland is?
BRUIF to the world!

Anonymous

haha wannabe nijmeger ;)

OlavTorkson

Pardon? *voelt zich ernstig beledigd*
Ik geloof niet in nationalisme. Ook niet op locaal niveau. Maar ergens vind ik het niet echt een ramp dat ik in De Haag woon ipv N
BRUIF to the world!

Anonymous

wat studeer jij dan in nijmegen? ook aan de radboud uni?  :D

marieke

Citaat van: "OlavTorkson"Pardon? *voelt zich ernstig beledigd*
Ik geloof niet in nationalisme. Ook niet op locaal niveau. Maar ergens vind ik het niet echt een ramp dat ik in De Haag woon ipv N

kakkers wat nou kakkers

waaahh wat een onzin, alleen omdat er een universiteit is en dus een studentenstad neem jij meteen aan dat het allemaal kakkers zijn?? dat verschilt toch per studie ..... meeste zijn geen kakkers (gelukkig) Mja beetje kortzichtig van je hoor  :shock:  :lol: ga maar eens uit daar, kun je zelf zien he

thats the question

diegene die in nijmegen studeert, is dat een jongen/meisje, hoeveelste jaar van welke studie  :?:   :D

marieke

wat heeft de universiteit er mee te maken??in eindhoven en maastricht zijn ook universiteiten... en zijn ook studentensteden... en veder verbeterde ik mezelf al..... dat ze da nie allemaal zijn :P

Anonymous