mensen met pfeiffer uit nijmegen en omgeving?

Gestart door Anonymous, 08 december, 2005, 19:05:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anonymous

zijn er mensen met pfeiffer uit nijmegen en omgeving? haha LOTGENOTEN in de buurt?? :(

Anonymous

Hallooo hier ben ik !!!! Al studeer ik alleen in nijmegen ;) heb er geen kamer ofzo !

Anonymous

haha ik studeer er ook alleen hoor  :D

maaike

Dit past beter op 'Op de sofa'.

Anonymous

Gezelligheid ! Waar en wat ?!

OlavTorkson

Ligt De Haag niet ook in de buurt van Nijmegen? Weet je hoe KLEIN Nederland is?
BRUIF to the world!

Anonymous

haha wannabe nijmeger ;)

OlavTorkson

Pardon? *voelt zich ernstig beledigd*
Ik geloof niet in nationalisme. Ook niet op locaal niveau. Maar ergens vind ik het niet echt een ramp dat ik in De Haag woon ipv N
BRUIF to the world!

Anonymous

wat studeer jij dan in nijmegen? ook aan de radboud uni?  :D

marieke

Citaat van: "OlavTorkson"Pardon? *voelt zich ernstig beledigd*
Ik geloof niet in nationalisme. Ook niet op locaal niveau. Maar ergens vind ik het niet echt een ramp dat ik in De Haag woon ipv N

kakkers wat nou kakkers

waaahh wat een onzin, alleen omdat er een universiteit is en dus een studentenstad neem jij meteen aan dat het allemaal kakkers zijn?? dat verschilt toch per studie ..... meeste zijn geen kakkers (gelukkig) Mja beetje kortzichtig van je hoor  :shock:  :lol: ga maar eens uit daar, kun je zelf zien he

thats the question

diegene die in nijmegen studeert, is dat een jongen/meisje, hoeveelste jaar van welke studie  :?:   :D

marieke

wat heeft de universiteit er mee te maken??in eindhoven en maastricht zijn ook universiteiten... en zijn ook studentensteden... en veder verbeterde ik mezelf al..... dat ze da nie allemaal zijn :P

Anonymous

das waar je verbeterde jezelf al. maar toch; lijkt me vreemd dat een stad speciaal kakkers aantrekt die op een kluitje gaan wonen  :D  PS mensen met pfeiffer uit arnhem?? Dat is ook goed hoor :D gewoon, mensen in de buurt  :D

marieke

misschien komt het door het soort studies dat er qwordt aangeboden?? dunno geen idee.... of misschgien door het dialect...

Anonymous


OlavTorkson

Misschien komt het inderdaad wel doordat kakkers gewoon kakkers aantrekken, omdat kakkers de enige mensen zijn die zich niet doodergeren aan kakkers...

Misschien weet ik wel gelukkig niet wat voor mensen er in Nijmegen rondlopen...

Misschien is de Aarde t
BRUIF to the world!

1234

jij weet niet wat je mist in nijmegen olav jongen  :D maar met dat idee over nijmegen in je hoofd.... dan blijf maar weg  :lol:

8-)

Hehe dood zonde al die mensen met vooroordelen over nijmegen, jakkes!

OlavTorkson

Heej, ik ben er nooit geweest en dat kan me niet schelen. Dat is toch geen vooroordeel?
BRUIF to the world!

8-)

je impliceert dat je niks aan nijmegen mist omdat daar wel een ophoping aan kakkers zal zitten. Dat is wel degelijk een vooroordeel  :roll:  :D

OlavTorkson

Ik geloof niet dat ik ooit heb gezegd dat er kakkers in Nijmegen zitten. Hoogstens dat
BRUIF to the world!

Anonymous

dus je gaat alleen naar 'grote' steden?? hahahahahhhah

OlavTorkson

Nee, alleen naar steden waar iets te doen valt.
BRUIF to the world!

Anonymous

hahaha hoe weet je nou of er iets te doen valt als je er nog nooit bent geweest...

marieke


OlavTorkson

oa internet. En van horen zeggen. En als je er nooit wat van hoort, is het dus niet interessant. En als het wel interessant is weet ik dat niet, dus mis ik het niet.

Zo simpel is het leven in mijn wereld.
BRUIF to the world!

Anonymous

dus de mening van anderen telt meer voor jou dan je eigen mening ?(die je dus niet kan vormen zonder er geweest te zijn)

OlavTorkson

Die kan je wel vormen, op (subjectieve) verhalen van anderen.
BRUIF to the world!

Anonymous

In de rekensom met de variabelen 'anderen' 'verhalen' en 'subjectief' geldt het volgende:

anderen + verhalen + subjectief = geen mening

de regel is: eigen ervaring + kennis van de zaak = goed gevormde EIGEN mening

:idea:  :D  :wink:

marieke

hoevaak ga jij zelf nietb af op de verhalen van anderen??

tis alleenmaar logisch.. je maat constant keuzes die ebinvloed worden door de meningen van anderen.. dus laat ons lekker onze mening die gebaseerd is op een nader zijn mening hebben :wink:

OlavTorkson

*geeft het op en krijgt dan maar een ongegronde principiele hekel aan Nijmegen*
BRUIF to the world!

marieke


Anonymous

ja wat moet je anders dan opgeven, als anderen gelijk hebben  :D

OlavTorkson

*fluit, kijkt de andere kant op en voelt zich heerlijk arrogant*
BRUIF to the world!

marieke

pfff... da geeft tog niks..... 99% van onze mening wordt gevormd op basis van subjectie informatie.... de informatie die je zelf opneemt is namelijk ook subjectief.... die wordt namelijk gekleurd door eerdere ervaringen, smaak en opvoeding....enz. enz.

Anonymous

Nimwege de GEKSTE !!!  :D  :D  :D  :D  :D

OlavTorkson

Citaat van: "marieke"pfff... da geeft tog niks..... 99% van onze mening wordt gevormd op basis van subjectie informatie.... de informatie die je zelf opneemt is namelijk ook subjectief.... die wordt namelijk gekleurd door eerdere ervaringen, smaak en opvoeding....enz. enz.

98 % van alle statistieken wordt ter plekke bedacht.

42 % daarvan blijkt later nog te kloppen ook.
BRUIF to the world!

Anonymous

nog altijd minder dan de helft dus  :wink:

Berber

Ja bla bla bla :p Zijn hier ook mensen uit Leeuwarden met pfeiffer?? Of hebben we ook vooroordelen over friezen? ;)