al zoooo lang bezig :(

Gestart door Alex, 06 december, 2005, 18:24:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

Dag mensen,

ben hier al paar maandjes niet meer geweest. Reden was dat het goed ging, heb eerst een half jaar thuis gezeten, ben sinds september weer naar school. Ging allemaal lekker. Tot zo'n 7 weken geleden. Ik werd verkouden en kreeg een behoorlijke terugval.

Pfeiffer begon bij mij ruim een jaar geleden. Omdat ik geen stage kon lopen heb ik van februari tot en met september thuisgezeten. Wel af en toe wat dingen gedaan, niks vermoeiends. De eerste 6 weken van het nieuwe schooljaar gingen best goed. Kon het allemaal goed volhouden, wel af en toe een energieloze dag. Nu heb ik toch weer dat ontzettend vermoeide gevoel. Dag in dag uit. In de beginperiode had ik erg last van opgezette spieren bovenin mn rug. Dit is op een gegeven moment weggegaan maar nu heb ik het weer.
Mn keel is nooit 'rustig' geweest. Zodra ik moe ben is ie rood, niet pijnlijk maar slikken gaat moeilijker.
Ben ondertussen een keer naar de internist geweest. Die kon in mn bloed niks vinden en heeft me 'gezond' verklaart. Volgens hem dus nu de nasleep van de pfeiffer.
Ik ben het nu echt zooooo ontzettend zat. Mn hoofd wil vanalles maar mn lijf niet  :cry:

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die er zo'n lange tijd mee hebben gelopen en wanneer het toen eindelijk helemaal beter ging...
Zijn er nu mensen die er zo lang al mee bezig zijn?

Betekent die rode keel trouwens ook dat ik nog steeds besmettelijk ben?? Ook al is het al een jaar aan de gang?

Groetjes Alex

Marit

Ik kan je niet aan antwoorden helpen, heb het nu 6 maanden aan 1 stuk.

Ik kan je alleen zeggen dat ik het heel erg voor je vind en met je meeleef! Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, je zou er depri van worden!

Heel veel beterschap en sterkte.

Liefs,

Marit
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

maaike

Ik ben er ook erg lang 'mee bezig' geweest. Mijn keel is na 7 jaar ofzoiets nog steeds elke ochtend en avond pijnlijk en er zitten meestal witte punten in. Ook niet echt iets nieuws dus.

Wat bij mij heel erg heeft geholpen is structuur. Elke ochtend 22 uur naar bed, elke ochtend er 7 uur ofzo uit (toen ik stage liep). Dat heeft me echt heel veel goed gedaan. Wel moeilijk voor mij om vol te houden trouwens.

Of die rode keel betekent dat je nog besmettelijk bent weet ik trouwens niet. Ik zou er vanuit gaan van niet geloof ik. Anders blijf je je hele leven bezig :p.

Sterkte ermee, vervelend, hoor!

marieke

wat jammer voor je maar dat ''mijn hoofd wil wel, maar mijn lijf niet'' niet klinkt echt zo bekend, maar dat zal voor de meeste wel zo zijn..

ik hoop voor je dat je er snel weer bovenop bent...

Alex

7 jaar al een rode keel?? das echt lang joh, heb je ook nog steeds last van vermoeidheid of ben je daar al vanaf? Hoe lang heeft het bij jou dan geduurd?
Denk dat ik maar ff mn huisarts bel om te vragen over die keel en besmettelijkheid. Maar ik hoor zoveel verschillende dingen over wel/niet besmettelijk dat ik het ook niet meer weet  :?

maaike

Citaat van: "Alex"7 jaar al een rode keel?? das echt lang joh, heb je ook nog steeds last van vermoeidheid of ben je daar al vanaf? Hoe lang heeft het bij jou dan geduurd?
Denk dat ik maar ff mn huisarts bel om te vragen over die keel en besmettelijkheid. Maar ik hoor zoveel verschillende dingen over wel/niet besmettelijk dat ik het ook niet meer weet  :?

Ik heb heel lang last van vermoeidheid gehad en ben nog steeds sneller moe dan bijvoorbeeld medestudenten. Ik heb iedere ochtend een zere keel (valt mee, hoor, maar toch vervelend). Ben er overigens nog nooit mee naar de huisarts geweest, omdat ik het idee heb dat het best normaal is dat je 's ochtends een zere keel hebt. Maar misschien is dat wel niet zo.

Ik zou het idd aan je huisarts vragen. Ik kan iig niets met zekerheid zeggen.

marieke

hmmm.... elke ochtend een zere keel en rood??? lijkt me niet echt gezond...


maar goped als je weet waaar het door komt dat je een zere keel hebt (bijv een droge keel)....