(Intomart) (online) onderzoek

Gestart door maaike, 24 november, 2005, 18:22:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maaike

Sinds een aantal jaar doe ik regelmatig mee met onderzoeken van Intomart. Voor elk onderzoek dat je doet krijg je geld, dat je uiteindelijk kunt laten uitkeren (bij 20 euro) in VVV-bonnen of bol.com-bonnen (dat laatste is nieuw zo te zien). Ik heb een tijdje geleden 100 euro gekregen aan VVV-bonnen en daar de LOTR-trilogie extended edition mee gekocht (y).

Ik dacht zo: dat is misschien ook wel leuk voor anderen. Ik vind het altijd wel leuk om aan onderzoek mee te doen. Als je je ook wilt aanmelden, kan dat via deze link. Ik merkte namelijk vandaag dat collega's er wel aan mee wilden doen omdat ze er geld mee verdienen (een paar rotcenten, maar goed), dus vandaar dat ik er ineens aan dacht om het hier ook neer te zetten.

Verder doe ik mee met Nipo, ook online onderzoek, maar hiervoor moet je een programmaatje op je pc installeren (draait alleen onder windows, ook niet in wine enzo). Hiermee heb ik ondertussen volgens mij 8 bol.com-bonnen van 10 euro verdiend en ik doe mee sinds februari 2005. Je kunt ook kiezen voor ander soort bonnen, maar ik weet niet precies welke (iig free record shop en een goed doel als ik het goed heb). Als je hieraan mee wilt doen, moet je ff je gegevens aan me doormailen, dan kan ik je opgeven. Ik heb nodig:
- geslacht
- voorletters
- naam
- straat
- huisnummer
- postcode
- plaats
- telefoonnummer
- emailadres

Verder doe ik nog met andere onderzoeksdingen mee, maar ik zal jullie niet te veel belasten :p. Deze twee zijn iig serieus (ik heb ooit ook bij het nipo gewerkt).

OlavTorkson

Krijg je hier gegarandeerd uitbetaald, of kan je dingen "winnen" zoals bij lightspeed en opinieland? Daar heb ik zo'n hekel aan namelijk... heb ik heel lang aan meegedaan (jaar of twee) en nooit wat voor teruggekregen...
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Krijg je hier gegarandeerd uitbetaald, of kan je dingen "winnen" zoals bij lightspeed en opinieland? Daar heb ik zo'n hekel aan namelijk... heb ik heel lang aan meegedaan (jaar of twee) en nooit wat voor teruggekregen...

Je krijgt gegarandeerd wat uitbetaald. Je kunt ook winnen, maar ik heb ook nog nooit wat gewonnen (mijn zusje wel). Maar voor ieder onderzoek krijg je een paar euri. Dat je bij die anderen niets krijgt maar alleen kunt winnen is idd de reden dat ik die niet heb genoemd.

zus

He, handig! Heb me net aangemeld... kan best een paar euro extra gebruiken. Ben benieuwd!

sigridmarina

Intomart doe ik al aan mee en dat werkt idd erg leuk, heb nu een saldo van 11 euro geloof ik.

Maar waar kun je je aanmelden bij het Nipo? Heb www.nipo.nl gepprbeerd, maar kom er niet echt uit.  :(

sanne

Waarop word je onderzocht dan??

maaike

Citaat van: "sigridmarina"Intomart doe ik al aan mee en dat werkt idd erg leuk, heb nu een saldo van 11 euro geloof ik.

Maar waar kun je je aanmelden bij het Nipo? Heb www.nipo.nl gepprbeerd, maar kom er niet echt uit.  :(

Moet je mij ff mailen, dan meld ik je aan.

Geloof dat ik emailadres en naam ofzo nodig heb.

maaike

Citaat van: "sanne"Waarop word je onderzocht dan??

Het zijn enquetes. Verschillende onderwerpen dus.

sanne


Marit

Is heel leuk! Heb mijn eerste cadeaubon al binnen!
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

sigridmarina

Citaat van: "maaike"Moet je mij ff mailen, dan meld ik je aan.

Geloof dat ik emailadres en naam ofzo nodig heb.

Hi ik heb je gemaild via een 'e-mail' knop hier in dit bericht, maar heb niks meer van je gehoord?

Groeten
Sigrid

Marit

Ik heb in Maaikes blog gelezen dat ze het afgelopen week erg druk had met de afronding van de studie, was nogal hectisch allemaal.

We missen je al hoor Maaike  :wink:
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

sigridmarin

ok, dat wist ik niet  8)