Hoofdmenu

wat zou jij doen???

Gestart door petra, 12 juli, 2005, 17:57:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat zouden jullie als eerste weer gaan doen zodra je helemaal genezen bent?

whaa dan duik ik de kroeg weer in en ga ik me eigen flink bezatten
7 (21.9%)
Dan ga ik naar me vrienden toe en ga ik er lekker een dagje op uit
7 (21.9%)
ik duik meteen de stad in en koop meteen een nieuwe garderobe
4 (12.5%)
anderst...
14 (43.8%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: 12 juli, 2005, 17:57:05

petra

Wat zouden jullie nou als eerste doen zodra je genezen bent?
En waarom?  :D  :D  :D

Ik heb al met mijn moeder afgesproken zodra ik weer beter ben ik en ik het  aankan dan ga ik met haar en eventueel me zus een dagje naar scheveningen en naar de musical de lion king.  Ik maak er dan een gezellige dag van, lekker uit eten aan het strand, strandwandeling enz.

Dat word genieten tot en met... :D  :D  :D  :D

En waarom? Omdat ik vind dat ik het verdiend heb na al dat thuiszitten en ik  het ook gemist heb dat ik gewoon lekker een dag weg kan gaan zonder moe te zijn.  :D
et komt allemaal goed..wacht nou maar af wat de tijd met je doet.

zus

Dan ga ik een hele grote bak ijs leegeten! Dat mis ik namelijk meer dan geen alcohol... en verder wil ik dan ook een weekendje (weekje, maandje) op vakantie. Tot nu toe heb ik namelijk al een weekendje New York en een weekendje Brussel aan me voorbij zien gaan. Oe, en natuurlijk heeel veel motorrijden!!! En ik wil leren schermen, weer eens racefietsen, m'n eigen koekjes opeten (die ik nu steeds moet weggeven)...

*draait helemaal door bij de gedachte van wat ze allemaal kan gaan doen en wordt schuimbekkend afgevoerd*

petra

Citaat van: "zus"Dan ga ik een hele grote bak ijs leegeten! Dat mis ik namelijk meer dan geen alcohol... en verder wil ik dan ook een weekendje (weekje, maandje) op vakantie. Tot nu toe heb ik namelijk al een weekendje New York en een weekendje Brussel aan me voorbij zien gaan. Oe, en natuurlijk heeel veel motorrijden!!! En ik wil leren schermen, weer eens racefietsen, m'n eigen koekjes opeten (die ik nu steeds moet weggeven)...

*draait helemaal door bij de gedachte van wat ze allemaal kan gaan doen en wordt schuimbekkend afgevoerd*


Ik eet gewoon wel ijs en koekjes hoor :roll:  voel me daar niet slechter door gelukkig. wel merk ik dat als ik te vet eet ik de volgende dag aan de ***** raak haha. kan dat dus nog slecht verdragen.
et komt allemaal goed..wacht nou maar af wat de tijd met je doet.

maaike

Ik vond dat het heel langzaamaan beter ging. Niet ineens. Als je een gebroken been hebt, kan je iets bedenken wat je gaat doen als het gips eraf is. Zo plotseling heb ik het niet ervaren bij Pfeiffer. Langzaamaan ging het steeds iets beter en er is nooit een moment geweest dat ik dacht: oh, nu ben ik helemaal genezen.

Soms denk ik dat nu wel eens, maar ook niet altijd.

Ik dacht wel eens: dan ga ik weer eens LEKKER slapen!

zus

Ja, dat is ook meteen het vervelende ervan vind ik! Er is iemand op m'n werk die is gevallen met bergklimmen. Echt een super eng verhaal en ze heeft er een gebroken been aan over gehouden. Lijkt me ook geen pretje, maar ik bedacht me dat zij er waarschijnlijk eerder helemaal van af is dan ik (terwijl het bij mij bijna drie maanden eerder is begonnen). Ik kan moeilijk zeggen dat ik jalours ben op een gebroken been, maar dat is tenminste wel duidelijk...

(Inderdaad ja, d'r zijn maar weinig gezonde mensen bij mij op 't werk :-p)

Nikki

ik weet het nog niet....,
8)
edere dag is een gift

OlavTorkson

Ik ga zo gewoon verder met m'n normale leven. Dat wil zeggen dat er niet bijzonder veel verandert. Ik weet namelijk dat je niet in een keer te veel vorken op je hooi moet nemen, anders zit je weer twee maanden thuis...
BRUIF to the world!

edwinfe

Dan hoop ik de kiloos eraf te trainen die er het afgelopen 1/2 jaar erbi zijn gekomen.

OlavTorkson

Oh ja... ik ga me helemaal volvreten om m'n ideaalgewicht te bereiken.
BRUIF to the world!

zus

Ja, 't blijft raar om daar ineens bijna tien kilo onder te zitten  :?

OlavTorkson

En dan te horen dat sommige pfeifferlijers er juist door aankomen...
BRUIF to the world!

zus

Ja, raar al die verschillende effecten van het virus...

OlavTorkson

Het schijnt dat het virus zelfs betrekking heeft op je beltegoed... :P
BRUIF to the world!

zus

Ook al zo'n raar bij-effect waar ik de laatste tijd last van heb... ben benieuwd wat de huisarts daar van zegt!

marieke

ik was al naar de stad geweest toen ik ziek was... ik wilde gewoon heel graag iets met mun vrienden doen, en dat was per toeval (nou nee niet ceht) uit gaan... maar dronken worden vind ik niet bijzonder leuk....

waarom je lamzuipen en je de volgende ochtend ziek voelen asls je net ziek bent geweest

OlavTorkson

Gfi. Misschien omdat dronken z
BRUIF to the world!

zus

Zo af en toe flink aangeschoten zijn is inderdaad wel ok... een kater hebben niet

OlavTorkson

Heel erg niet. Zeker niet als je kaas moet snijden.
*had laatst een feestje met erg veel dr&dr dat tot 6 duurde en moest van 7 tot 16 werken met een gigakater (soort leeuw)*

Ik kwam gewoon nog stronk aan op m'n werk. Dat doe ik echt nooit meer.
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Heel erg niet. Zeker niet als je kaas moet snijden.
*had laatst een feestje met erg veel dr&dr dat tot 6 duurde en moest van 7 tot 16 werken met een gigakater (soort leeuw)*

Ik kwam gewoon nog stronk aan op m'n werk. Dat doe ik echt nooit meer.

Is inderdaad heel fout :p. Zijn ze daar niet achter gekomen?

zus

Citaat van: "Olavs collega's"Goh, Olav! Wat ben je vrolijk! Wat een leuke collega ben je eigenlijk!!!

OlavTorkson

Mijn god, nee, ik ben de hele dag zo chagrijnig geweest en heb iedereen af lopen snauwen. Ik had zo'n koppijn... pfoe... en alles ging fout. Maar dat gaat het meestal (qua rondvliegende vingertopjes en wijnflessen)
BRUIF to the world!

Anonymous

hmz.. als k ooit weer beter ben... 50uur in een week werken, iedere avond BBQen,pilsen met vrienden. zaterdag avond op stap, zondag om 3uur wakker worden en ontbijten met een stel hamburgers en dan een biertje drinken op die goeie ouwe tijd

Suzan

ik zou me eens flink gaan bezatten...,
(op advies van vrienden....,  :lol:

Marit

Ik ren direct naar mijn nieuwe werkgever, de baan waar ik al als meisje van droomde ( en waar ik dus altijd naar toe gewerkt heb: als ik die opleiding doe en als dit en dat etc) bij het bedrijf waar ik al op mijn 14e wilde werken (ben nu 32) en waar ik een contract kreeg toen ik ziek werd (ik was toen nog niet begonnen en heb ze gelijk op de hoogte gebracht en gelukkig waren ze zo lief dat contract op te schorten tot ik genezen ben :D )
Groot feest gevierd, dacht dat dat mijn grootste verjaardagscadeau zou zijn... was wel het mooiste..
Dromen kunnen uitkomen, nu nog beter worden!!

Marit
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

Saardewein

Ik zou echt meteen dik willen uitgaan...niet dat ik me lam hoef te zuipen, dat is niks aan, maar lekker weer dansen enz....heb ik al weken niet gedaan  :P
ow that all is said and done, do you like what you have become?

OlavTorkson

Ik ook niet. Last van m'n rug. Au.
BRUIF to the world!

Saardewein

:o  Hoe dat! Teveel getild? Getangoed? Gebreakdanct? Eh...gelimboed?
ow that all is said and done, do you like what you have become?

OlavTorkson

Alledrie. En teveel seks gehad.
BRUIF to the world!

Saardewein

Tsk tsk. Onderop liggen is beter voor je rug hoor, onthou dat maar ;)
ow that all is said and done, do you like what you have become?

OlavTorkson

Liggen? Oh ja... dat kan ook! :P
BRUIF to the world!

Saardewein

Vergeten jongens nogal vaak  :P  Nouja succes ;)
ow that all is said and done, do you like what you have become?

OlavTorkson

Nee hoor, dat deed ik in een ver verleden ook wel eens. Onderop... bovenop... maar inmiddels lijkt het meer op yoga...
BRUIF to the world!

Saardewein

Kama Sutra is heel gezond voor je, ja.
ow that all is said and done, do you like what you have become?

OlavTorkson

Waarom denk je dat ik zo snel van Pfeiffer genezen was?
BRUIF to the world!

Saardewein

Sjiiiit....snel even een jongen oppakken.
ow that all is said and done, do you like what you have become?

adnilly

Ik zou lekker even een stuk gaan wielrennen lekker overal vandaan beetje tot rust komen  :)
allo ik ben linda en ik ben nu 17 jaar oud.
Ik heb waarschijnlijk al vanaf oktober 2004 de ziekte van pfeiffer en weet het pas vanaf eind april 2005.

sanne

Ik zou eerst gaan shoppen met vrienden, streetdance en hardlopen..
xxx Sanne

Anonymous

Ik zou weer helemaal uit mijn dak gaan bij een voetbalwedstrijd van mijn favouriete club...

Elleke

Ik zal lekker gaan dansen, wandelen, fietsen, op vakantie gaan, naar vrienden gaan, leren (ook dat mis ik), shoppen, mijn leventje oppakken, schoonmaken, boodschappen doen, koken. Ja, het klinkt misschien raar en NEE die laatste dingen zijn geen hobby's, maar ik mis echt de meest bizarre stomme dingen. Ik zal ook wat impulsievere acties ondernemen en me niet tegenhouden door drukte om leuke dingen te doen. Maarja, aangezien het geleidelijk gaat zal ik er minder van genieten dan ik nu verwacht en wil.... toch ga ik mijn best doen en er iets h

ixi

Ik zou weer eens lekkker saxofoon willen spelen als ik t nu probeer zit ik na 1 min spelen een kwartier te hyperventileren  :oops: