Hoofdmenu

spamtopic

Gestart door maaike, 24 mei, 2005, 16:02:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maaike

Jaja, hier is ie weer: het grote spamtopic........

Nikki

YES!!!!!

Nikki
:lol:

OlavTorkson

Nou zijn er iets van vijf spamtopics...
BRUIF to the world!

Nikki

waarom.....,

wordt die ander

gesloten?????

(snap t eff niet,

spam is toch gewoon spam?????

trouwens Olav, t ging onwijs goed bij het arbeidsbureau vanochtend, heel goed!!!

Nikki

maaike

Wordt gesloten ivm te veel posts in een topic.

Bij deze wil ik jullie vriendelijk verzoeken niet meer in de 'serieuze' topics te spammen, maar dat lekker hier te doen.

En Nikki, als je wilt kun je een account aanmaken, dan staat er geen 'gast' meer onder je naam (dat staat er toch? ofzoiets?). En kun je mensen een pm (private message) sturen, en zij jou.

Anonymous

Het is Nikki nooit helemaal duidelijk geworden hoe dat moest.

Nikki, hier komt-ie, stap voor stap:

- Ga naar http://ziektevanpfeiffer.nl/forum/index.php (of klik hierboven op "Ziekte van Pfeiffer Forum Index")
- Klik op "Registreer" (Naast "Gebruikersgroepen")
- Klik op "I stem toe met de voorwaarden en ben ouder dan 13 jaar" (Ja, er staat echt "I" en niet "Ik" - Maaike??)
- Vul alle velden onder het kopje "Registratie informatie" in. De velden onder het kopje "Profiel Informatie" zijn triviaal en daarvan mag je zelf weten wat je er neerzet. Als je niet weet wat je in een dergelijk veld moet plaatsen, laat je het leeg.
- De instellingen onder het kopje "Voorkeuren" kan je naar keuze instellen, als je het niet begrijpt, gewoon laten staan zoals het er staat. Bij "tijdszone" zou ik "GMT + 1 uur" invullen.
- Hierna klik je op "OK" en is je registratie voltooid. Je kan nu inloggen.
- Inloggen doe je door op "Inloggen" (onder "Registreer") te klikken.
- Vul je naam en wachtwoord in en selecteer voor het gemak de optie "Log me automatisch in bij elk bezoek" Dat scheelt je de volgende keer inloggen.

Zo duidelijk?

OlavTorkson

Dat kwam dus van mij. Ik had uitgelogd om ff te kijken hoe het precies zat.
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: "Anonymous"- Klik op "I stem toe met de voorwaarden en ben ouder dan 13 jaar" (Ja, er staat echt "I" en niet "Ik" - Maaike??)

Dat 13+ is ten eerste al gemuts en dat I is ook raar, ja. Ik heb daar gewoon nooit wat aan veranderd, maar misschien moet ik het eens doorlezen ;).

Bedankt voor de uitleg (Y).

OlavTorkson

Ja, dat 13+ gemuts heeft ervoor gezorgd dat Faust VII geen Faust VIII (zoals zijn intentie was) heet.
BRUIF to the world!

maaike

even wat geblaat, we hebben nl een nieuwe moderator, zij moet ff testen of ze dit kan verwijderen... ;)

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Ja, dat 13+ gemuts heeft ervoor gezorgd dat Faust VII geen Faust VIII (zoals zijn intentie was) heet.

oh, vandaar die Faust VIII in de database zonder posts :p.

Ik zal eens kijken wat ik er aan kan doen... ooit.

PS er geldt voor mij ook een maximale aantal posts per seconde :p (stomme phpbb).

OlavTorkson

Ja! Ik zag het: gefeliciteerd Zus!
Doet ze ff... eerst "praatgrage Oosterling van het jaar 2005", dan der motorrijbewijs, en nou ook nog eens moderator op het Pfeifferlijersforum!

Lucky bastard.

(Nee hoor, gun het je van harte)
BRUIF to the world!

zus

Dank je Olav, als je gespam in andere draadjes mist, weet je door wie ze zijn weggehaald ;-)

maaike

Citaat van: "zus"Dank je Olav, als je gespam in andere draadjes mist, weet je door wie ze zijn weggehaald ;-)

Volgens mij heb je een bericht van mij verwijderd (y).
Toch?

OlavTorkson

Citaat van: "zus"Dank je Olav, als je gespam in andere draadjes mist, weet je door wie ze zijn weggehaald ;-)

Aaaargh! Neeeee! Is d
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"
Citaat van: "zus"Dank je Olav, als je gespam in andere draadjes mist, weet je door wie ze zijn weggehaald ;-)

Aaaargh! Neeeee! Is d

OlavTorkson

Oh, in dat geval moet ik j
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Oh, in dat geval moet ik j

OlavTorkson

Is okee. Mijn bijdrage is geleverd. (50 % van alles wat er op m'n rekening stond - is dat voldoende?)
BRUIF to the world!

janneke

is dat veel dan?

OlavTorkson

hoeveelheid is relatief. Voor mij is het veel, ja!

(Nou ja... voor aan het eind van de maand is het veel)
BRUIF to the world!

janneke

weet nog steeds niet w

zus

Helaas helaas, ik kan je inderdaad niet blokken. En natuurlijk ben ik niet vergeten dat ik m'n overwinning aan jou te danken had... hmm, dat doe ik toch goed, van spammer naar moderator :-)

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Is okee. Mijn bijdrage is geleverd. (50 % van alles wat er op m'n rekening stond - is dat voldoende?)

top (y).
ik wacht m'n afschrift af
*geeft Olav onbeperkt toegang tot forum* ;).

janneke

als 't voor jou relatief veel is...
dat betekent dus dat je er nog wel een avondje van uit zou kunnen gaan...dus een eurotje of 70? en daar de helft van ;)

OlavTorkson

Janneke: nee, zoveel was het niet (dat is niet veel, dat is bijna oneindig veel)
Maaike: Ik wist niet wat ik in moest vullen bij naam en alles. Als je alleen "Maaike" invult en het rekeningnummer, komt het dan ook aan? Anders vraag ik me af wat ze ermee doen.
Zus: idd, dat doe je goed. Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik spam veel meer dan jij, en zie je m
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Janneke: nee, zoveel was het niet (dat is niet veel, dat is bijna oneindig veel)
Maaike: Ik wist niet wat ik in moest vullen bij naam en alles. Als je alleen "Maaike" invult en het rekeningnummer, komt het dan ook aan? Anders vraag ik me af wat ze ermee doen.
Zus: idd, dat doe je goed. Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik spam veel meer dan jij, en zie je m

janneke

hoe veilig is 't als ik hier mn emailadres post?
kan die weer niet een keertje gedelete worden of wordt ik dan niet gestalkt? cool...ik wordt gestalkt  8)
ohnee! nog niet  :wink:

janneke

en waarom staan nl antwoorden er nog niet op!!!

janneke

nu wel  :roll:

OlavTorkson

Maaike: Nee, fuck. Wist ik die dan?
Janneke: mail maar iets naar olavtorkson@hotmail.com

(Ik heb het niet zo op privacy...)
BRUIF to the world!

OlavTorkson

Citaat van: "janneke"en waarom staan nl antwoorden er nog niet op!!!

Vond jij NL ook zo simpel?
BRUIF to the world!

janneke

ben bijna klaar met nakijken...dan geef ik antwoord  :wink:

maaike

Ik sta niet in voor de gevolgen van het posten van een emailadres ;).
Er zijn vast wel 'gekken' die dit soort fora afgaan om te kijken naar email adressen. En dan dus spam gaan sturen.

Ik had laatst 5 dagen achter elkaar ofzo 200 Duitse spammails per dag. Gelukkig is dat nu een beetje afgelopen...

janneke

oe...dat klinkt wel eng ja...
maar nu ik een mailtje heb gestuurd kan jij (olav) mij toch aanmelden...op...msn?

maaike

hoera, ik heb nieuwe emoticons gemaakt (y).

Ik zal ze ff allemaal laten zien:
:D  :)  :(  :o  :lol:  8)  :?  :shock:  :x  :P  :oops:  :cry:  :evil:  :twisted:  :roll:  :wink:  :!:  :?:  :idea:  :arrow:  :|  :mrgreen:  :\  :p  :ninja:  :puke:  :crybaby:  :retard:  :unibrow:  :nod:  :finger:  :angry:  :drool:  :paranoid:  :wasted:  :rolleyes:  :smirk:  :tear:  :confused:  :smoke:  :DD  :'((  :((  ;))  ;)))  :thumbsdown:  :thumbsup:  :question:  :2d  :|>  :<  :pp  :((((  :d  :2dd  :Ss  :||  :roll4:  :roll2:  :roll3:  :)))  :roll1:

Deze vond ik leuk, maar hier blijft het voorlopig bij ;).

janneke

cooool!!! :nod:

OlavTorkson

Ehm Maaike? Ik kan nu posts wijzigen en verwijderen. Weet niet of ik die verantwoordelijkheid aankan!
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Ehm Maaike? Ik kan nu posts wijzigen en verwijderen. Weet niet of ik die verantwoordelijkheid aankan!

Natuurlijk Olav, dat komt omdat ik jou volkomen vertrouw. Omdat ik weet dat jij n

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Ehm Maaike? Ik kan nu posts wijzigen en verwijderen. Weet niet of ik die verantwoordelijkheid aankan!

Ik snap alleen niet hoe dat kan, dat moet helemaal niet kunnen ... ?
Hmm

Ik ga nog ff kijken. Even een user voor mezelf aanmaken... ;).

Ga ondertussen gerust door met het bewerken van mijn berichten!