harde bulten in mijn buik

Gestart door Anonymous, 12 maart, 2005, 10:44:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anonymous

sinds ik de ziekte van pfeiffer heb voel ik ook vaak harde bulten in mijn buik. meestal net onder mijn ribbenkast en rechtsonderin (iets boven de liezen).
de bulten spelen dan op en even later zakken ze ook weer af. ik heb het meestal als ik lig.
hebben hier meer mensen last van? hoort dit bij de pfeiffer?

Anonymous

owja, dit wilde ik er ook nog even  bij vermelden: ik heb ook  vaak een ontzettend leeg gevoel in mn buik. ik heb dan geen  trek in eten ofzo, maar het idee dat er gewoon echt helemaal niets  meer in mn buik zit!

Martin

ja, ik herken er wel iets van, al zijn het bij mij een soort ping pong balletjes (zo voelt het aan dan) Weet niet of het aan pfeiffer ligt, maar wij hebben allebei pfeiffer en bulten/balletjes in ons lijf, toeval misschien?

groetjes Martin
artin is dj bij lokale omroep, beheerder van 2 websites. www.middagmatinee.tk

Anonymous

ben je ook veel afgevallen dan? ik be 5 kilo  kwijt geraakt, en weeg niet zo veel meer. misschien heeft dat er ook wel mee te maken?

Martin

Nee, echt afgevallen ben ik niet, althans niet opvallend, misschien een beetje. Eet en snoep je nu ook minder, of is dat gelijk gebleven?

groetjes Martin
artin is dj bij lokale omroep, beheerder van 2 websites. www.middagmatinee.tk

Anonymous

dat is  zeker niet minder geworden :oops: !
het is een gegeven dat je met pfeiffer kilo's kwijt kunt raken. maar misschien hebben die bulten daar wel wat mee te maken.

sara

denk niet dat het echt kwaad kan mizz iets opgezet je bent tenslotte ziek
als je het niet vertrouwd ken je ff naar de huisarts gaan dan weet je gelijk wat je hebt

Martin

sluit ik me bij aan, sara wat ben je toch slim  :lol:
artin is dj bij lokale omroep, beheerder van 2 websites. www.middagmatinee.tk

sara

slim niet martin maar heb een abbonoment op de doter en het ziekehuis hahahah

Martin

Oh ja, dat kan ook natuurlijk, haha
artin is dj bij lokale omroep, beheerder van 2 websites. www.middagmatinee.tk

marieke

ik was 8 kilo afgevallen... en die bulten waren bij mij mun lever en mun milt....die waren allebei opgezet

Anonymous

dus ik voel mn ingewanden nu dus beter zitten?

Martin

Das een goeie Marieke !!!
Inderdaad heb ik dat ook wel vaker gehoord ! Toch wel goed he, zo'n forum !?

groetjes Martin
artin is dj bij lokale omroep, beheerder van 2 websites. www.middagmatinee.tk

Anonymous

Maarre... is het normaal dat je na 4 maanden nog steeds afvalt?
Ik ben nu 6 kilo lichter dan een jaar geleden en kan nu echt al mn ribben tellen  :( Als het zo doorgaat blijft er niet zoveel van me over ben ik bang... (toch eet ik behoorlijk veel en doe ik op de dag bijna niks dus ik snap het niet)

Martin

Hoort er inderdaad allemaal bij, hoe vervelend ook. Als je iets meer eet en snoept gaat het wel weer beter hoor, alleen moet je dan uitkijken, als je ineens weer beter bent, dat je dan niet doorgaat, want dan word je te dik. Sterkte ermee,

groetjes Martin
artin is dj bij lokale omroep, beheerder van 2 websites. www.middagmatinee.tk

sara

ben je bij de dokter geweest voor die bulten???

marieke

ik was in de eerste 2 weken 8 kilo afgevallen.... maar daarna gewoon gaan eten en heel veel snoepen.... das het leuke aan ziek zijn... menen brengen allemaal snoep mee als ze op bezoek komen...

Anonymous

nee ik ben nog niet bij de dokter geweest... maar waarschijnlijk markeert er ook iets aan mn schildklier, dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
kga er volgende week even mee naar de dokter. aangezien verder niemand last heeft van die bulten.