Mijn verhaal in t kort

Gestart door Moniek, 08 mei, 2014, 19:40:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moniek

Hallo allemaal,

Ik ben 29 en vandaag gehoord dat ik voor tweede keer pfeiffer heb?
Toen ik zestien was erg ziek geweest en pfeiffer gehad, was toen bij elkaar twee uur op een dag wakker..
Deze keer is het wel minder erg, maar ben vreselijk moe.. Heb een kindje van bijna 3 en zodra hij slaapt slaap ik ook.. Vaak te moe om te eten s avonds.. T komt zelfs voor dat als me zoontje aan t spelen is dat ik dan in slaap val op de bank. Of dat ik Gastouder vraag dat hij dagje mag komen zodat ik wat kan slapen..
Ik dacht eigenlijk dat het kwam door nieuwe baan, eerder opstaan dus heb het even aangekeken.. Drie maanden, maar afgelopen dinsdag toch bloed laten prikken..
Vandaag belde ze dat ze pfeiffer in bloed konden zien en wat ontstekinkjes.. Ontstekingswaarden.. Gelijk maar afspraak gemaakt om te kijken waar het vandaan komt die waarden..
Ik weet nu iig geval dat ik me niet aan stel en dat ik moet luisteren naar mijn lichaam al vind ik dat lastig en kan het niet altijd..
Ik weet nog van vorige keer dat veel mensen het niet begrijpen en niet weten hoe t voelt, krijg je reacties als van "ja iedereen is wel eens moe" je bent nog zo jong" van hangen en slapen wordt je nog moeier.. Ik vind het fijn om hier verschillende verhalen te lezen die herkenbaar zijn..
Toch fijn om je verhaal te mogen delen,

Is er iemand die misschien ervaring heeft met de bloedwaarden? Waren er bij jullie ook ontstekingswaarden?
Groetjes moniek

Peetje

Is er behalve de ontstekingswaardes nog meer gecontroleerd? Of gaat dat nu in een tweede ronde bloedprikken? Pfeiffer gaat vaak gepaard met griepachtige verschijnselen of keelontsteking, daarvan kunnen de ontstekingswaardes ook omhoog gaan. En zelfs bij een simpele verkoudheid zijn ze licht verhoogd.

Heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel herstelt.