mega terug val

Gestart door tiennie, 20 april, 2012, 11:05:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tiennie

heey hallo allemaal

ik heb een tijdje nix laten horen van me omdat het eigenlijk redelijk goed ging.........................tot we dus met het werk gingen verhuizen
ik kan wel janken van de pijn ik lig als een hoopje op de bank zelfs tikken op een toetseboard doet me pijn.
nog een half uur voordat ik mezelf naar school moet gaan slepen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog 2 dagen rust en maandag word ik weer verwacht voel me schuldig tegen over me collegaas om me ziek te melden maar diep van binne weet ik dat ik geen andere keus heb.
hun zijn ook allemaal moe, moe van de nieuwe situatie nog geen routine hebben in je werk eigenlijk vanaf maandag al met te weing mense rond lopen zodat je echt op je uiterste tempo moet presteren......en ik...............ik trek het niet meer, me lijf zegt stop nu mijn hoofd zegt eigenlijk diep van binne het zelfde.
worstel met mezelf gggrrrrrr

hopelijk gaat het met jullie allemaal een stukje meer stabieler of zelfs beter, ik dacht echt dat het goed ging met me dacht zelf weer aan hardlopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beertje

Als het niet gaat, dan gaat het niet! Eerlijk zijn tegen jezelf. Jij bent het belangrijkst!

Sterkte en liefs

Wies

Dan gewoon stoppen Tiennie. Je herstelt alleen als je nu aan jezelf denkt. En geloof het of niet, de wereld draait gewoon door als jij niet gaat werken. Heel vervelend allemaal, maar voor jou is het nog veel vervelender. Ik heb daar zelf maanden mee geworsteld en eigenlijk kan ik het zelf nog maar sinds kort met moeite loslaten maar ik ben dan ook op een punt aangekomen dat ik echt niet anders meer kan. Heel vervelend maar vanaf dit punt kan ik wel weer vooruit. Ik hoop dat het voor jou niet zover komt, dus kies voor jezelf meid! Jij schiet er niets mee op als je gaat werken en je werk ook niet. Misschien goed voor je gemoedsrust maar het gaat wel ten koste van je gezondheid  :-*

Peetje

Inderdaad, boem is ho, met doorgaan tot je er letterlijk bij neervalt maak je g=het er ook niet beter op. Ik snap je schuldgevoel, maar je mag ook best aan jezelf denken.

tiennie

het is nu zondag
heb vrijdag dus de gehel dag op de bank gehangen en mega huilbuien gehad puur van vermoeidheid
savonds heb ik koorts, mijn klieren iun me zijn zijn weer helemaal opgezet en spierpijn door me hele lijf ook ben ik weer verkouden geworden en voel me keel weer opkomen
echt terug bij af.....
geen honger of trek hebben en mijn gedult is weer ver te zoeken omdat ik zo moe ben lig savonds om half 9 op bed en slaap tot de volgende ochtend
ppfff wat een waardelooze ziekte is dit zeg

Floor

Hoi Tiennie,

Wat ontzettend vervelend voor je en o zo herkenbaar. Het idee hebben dat je het weer redelijk op de rit krijgt en dan een enorme terugval. Ik kan je maar ??n advies geven en dat is echt jezelf ziekmelden en voor jezelf kiezen.

Sterkte!

tiennie

hallo
ik heb me vanmorgen ziekgemeld de koorts wisselt zich af me benen zijn lood me keel doet pijn ben snotverkouden nee gaat lekker druk op me oortjes ben echt niet in orde
van 20.30 tot tot 7uur vanmorgen geslapen vervolgens me dus ziekgemelt en me mandje weer ingedoken ben er nu weer ff uit om wat te drinken en ga zo weer terug

Floor

Heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Sterkte!!

tiennie