Ziekte van Pfeiffer
03 September, 2010, 19:24:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Droge keel, keelpijn en halsklieren  (gelezen 953 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jan
Gast
« Gepost op: 02 Februari, 2005, 19:21:12 »

Hallo,

Ik heb de kwaadste periode van pfeiffer achter de rug (gebleken uit bloedtest)
Toch blijf ik een droge keel, keelpijn en redelijk opgezwollen klieren hebben. Zijn dit nog nawerkingen van Pfeiffer en verdwijnen ze met de tijd volledig?

Bedankt voor reactie

Jeroen
Anonymous
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 02 Februari, 2005, 21:12:38 »

Hoi,
Ik ben laatst naar een internist geweest en vroeg of ze oa nog een keer op pfeiffer wilde prikken. Volgens haar zinloos, het kan minder erg zijn (zoals je schrijft), maar er staat niet onder de uitslag of het helemaal over is of dat je er nog ;lang last van zult hebben. Kortom, de bloedtest zegt niet heel veel. (Het is bij mij niet meer getest) En je kunt dus alle klachten gewoon nog hebben. Die klachten gaan wel weer over, de vermoeidheid kan wel errug lang duren, en bij een stevige verkoudheid zullen je klieren eerder opspelen dan voor je ziekte. (dit weet ik van kennissen)
Ik dacht zelf vorige week dat het beter met me ging, promt deze week weer helemaal mis, keelpijn, mega vervelende hoest e.d. en weer koortsig. En ik ben toch meer dan over het ernstigste deel heen. MAar helaas weet je gewoon niet hoelang het nog gaat duren voordat je echt weer wat kunt.
groetjes en ook veel beterschap!
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: