Ook mijn verhaal omdat ik niet meer weet...

Gestart door SandraV1976, 23 januari, 2012, 12:50:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SandraV1976

Ik ben 35 jaar, getrouwd en samen hebben wij een zoontje van 7 jaar.

Sinds begin vorig jaar kreeg ik last van moeheid. Ik dacht dat het door het weer kwam en de drukte op mijn werk.
Zo rommelde ik het jaar maar door en voelde me niet hoe ik moest voelen. Normaal sportte ik 2 a 3 keer per week maar dat ging ik steeds meer afzeggen.
Eind okt. ben ik nogmaals naar de dokter gegaan omdat ik steeds meer last kreeg van moeheid.
De arts adviseerde mij toch om bloed te laten prikken. Begin nov. kreeg ik de uitslag en daar konden ze zien dat ik aan de top van Pfeiffer zit. Ook was mijn HB te laag.

Toen begon dus het moment van rusten en rusten. Dat doe ik nu dus 3 maanden en het lijkt erop dat ik alleen maar meer moe wordt.
Het thuiszitten ben ik ook heel erg beu. Nu hoopte ik eigenlijk een paar uurtjes per week te kunnen werken (administratief werk) na 3 maanden omdat dat dan je dag een beetje breekt.
Maar lichamelijk gaat dat dus helemaal niet lukken  :( Thuis komen de muren op me af en ik ben echt te moe om iets te doen.

Nu heb ik vorige week weer bloed laten prikken om te kijken hoe het erbij staat. Vandaag kreeg ik de uitslag. Mijn HB blijkt goed te zijn en de arts zegt dat mijn lever waarde er ook goed uitziet wat wilt zeggen dat de pfeiffer aan de betere hand is.
Nu zagen ze in het bloed wel iets van teveel eiwitten waardoor ik een virus kan hebben maar het is dus niet duidelijk waar. Ik heb aangegeven dat de moeheid met de dag erger wordt en dat ik wil weten waarvan het kan komen.

Nu moet ik  van de week langs de arts en daarna wilt hij me doorverwijzen naar het ziekenhuis om het verder uit te laten zoeken.

Ik ben blij dat ik hier even van me af kan praten want soms voel ik me langzaam gek worden van frustraties  ::) >:(

SandraV1976

Woensdagochtend moet ik langs de dokter komen.

lied89

Vervelend toch dat we allemaal zo'n last ervan hebben en niet kunnen doen wat we willen. Alleen maar rusten werkt bij mij ook niet. Voel me dan alleen nog maar meer ellendig. Dus probeer toch weer de draad op te pakken ook al is het soms te vermoeiend.
Jammer dat het je nu nog niet lukt om een paar uurtje te werken. Ik hoop voor je dat dat binnenkort wel lukt, het is wel fijn om toch iedere dag iets te doen al is het maar voor een paar uurtjes.
Als je leverwaarde goed is wil dat helaas niet zeggen dat pfeiffer aan de betere hand is. Zo ervaar ik het tenminste, ik had na 3-4 maanden na mijn pfeiffer weer een normale leverwaarde en heb nu (bijna 2 jaar later) nog steeds dezelfde en zelfs meer klachten...
In ieder geval heel veel beterschap en sterkte bij de dokter woensdag!

Groetjes

SandraV1976

Dank je wel voor je reactie.
Die paar uurtjes thuis weg zou inderdaad goed doen....gewoon even een andere omgeving he.
Ik hoop echt snel wat te kunnen gaan werken.

Jij heb echt lang die vermoeidheid dus...kan het niet zijn dat jij ondertussen chronische vermoeidheid heb?
Jij ook heel veel sterkte.

Floor

Beste Sandra,

Het niets kunnen en wel willen, is zo herkenbaar. Ik zit ook al weer een week of zes thuis, maar heb ook geen energie om te werken. Ik ben al weer blij dat ik weer een beetje achter de computer kan zitten en de dagen door kom. Ik kan ook niet autorijden. Daar ben ik te moe voor. Lukt dat bij jou wel?

Ik las dat je alleen maar moeier wordt. Dat is erg vervelend. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt door die extra onderzoeken. Die eiwitten duiden die op een ander virus of is dat nog zichtbaar door je pfeiffer?
Veel sterkte in ieder geval!

SandraV1976

Hey Floor,

Hier gaat computeren ook niet lekker en mijn baan bestaat uit computeren ;)
Ik heb heel de dag last van branderige ogen en dat is ook heel vermoeiend.
Autorijden doe ik ook niet meer want ik ben een gevaar op de weg. Pasgeleden moest ik even ergens naartoe en ik merkte gewoon dat ik totaal geen concentratie heb door de moeheid.

Mijn dokter zei dat het eiwitgehalte te hoog was en dat dat kon duiden op een ander virus. Maar wat voor virus is niet bekend. Ik hoop dus dat dat in het ziekenhuis uitgezocht gaat worden.

Gisterenavond ben ik om half 9 gaan slapen en vanmorgen om 8 uur werd ik wakker. Mijn zoontje is om kwart voor 9 naar school gegaan en ik ben terug naar bed gegaan omdat ik echt niet wakker kon blijven. Ik heb geslapen tot half 12 en nu zit ik in de bank en te vechten om niet weer in slaap te vallen.

Jij in ieder geval ook sterkte want zo te lezen heb jij het ook goed te pakken  :'(

lied89

Ik vind het fijn om toch naar school te gaan en stage te lopen ook al is het soms te vermoeiend. Voor mij is het echt puur afleiding. Dan ben ik niet zo bewust van hoe ik me voel. Maar ja, achter af natuurlijk helaas wel...
Ik heb al redelijk lang die vermoeidheid. Ik kan wel meer dan een jaar geleden, maar de moeheid blijft er en de ene keer gaat het beter en dan weer slechter, weer een stapje vooruit, weer twee achteruit, ja.
Na de zomervakantie gaat het beter maar in de winter zoals nu weer minder.
Het zou best kunnen dat ik inmiddels chronische vermoeidheid heb ja. Maar het probleem is dat mijn huisarts mij niet wil doorsturen om dat te laten onderzoeken. Hij zegt dat je er niks aan hebt. Aan de ene kant heeft hij wel gelijk als je weet dat je dat hebt kan je er verder niks mee maar aan de andere kant als ik klaar ben met met mijn studie en werk wil gaan zoeken is het niet makkelijk denk ik. Als ik tegen die tijd zeg dat ik 2,5-3 jaar geleden dan pfeiffer heb gehad en daar nu nog last van heb zullen ze dat denk ik niet geloven.
Nou kan je ook zonder doorverwijzing je laten testen op cvs in Amsterdam dacht ik, maar dan betaal je alles zelf en ben je minstens 500-600 euro kwijt. Ook een beetje zonde van je geld. Maar ja, het is en blijft moeilijk.
Als je weer gaat werken probeer het wel rustig aan op te bouwen.
O, ja auto rijden heb ik soms ook moeite mee. Rij dus nu ook niet veel meer. Maar ja, enigzins logisch aangezien je erg moe bent en je concentratie dus ook niet meer optimaal is.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor ander virus je dan nog meer zou hebben...

Groetjes

Peetje

Allereerst welkom op dit forum. :) Altijd fijn om een plek te hebben war je je af kunt reageren, nietwaar. ;)

Van alleen maar rusten, ga je je inderdaad eignelijk alleen maar moeier voelen. Tenminste, dat is/was bij mij wel zo. Probeer toch iets te doen, dan voel je je daar in ieder geval goed over. Maar met een kind van 7 is alleen maar rusten ook niet mogelijk. Je zoontje zal toch moeten eten en naar school moeten en je man zal ook wel moeten werken en kan dus niet alles overnemen.

Ben benieuwd wat de dokter morgen gaat zeggen.

SandraV1976

Peetje, Dank je wel en ik ben heel blij met het forum. Veel mensen begrijpen toch niet wat pfeiffer inhoud.
Alleen rusten is niet de juiste methode, dat heb ik al wel gemerkt.
Soms ga ik ook een ommetje maken met de hond, en dat soort kleine dingetjes. Maar vaak laat mijn lichaam echt niks toe en dat is zo frustrerend.
En het klopt wat je zegt wat betreft het gezin.....mijn kleine man heeft ook aandacht nodig  en mijn grote man kan met zijn werk erbij ook niet alles.
Morgen laat ik zeker weten wat de dokter heeft gezegd.

Lied89, Daar zou ik het ook voor willen doen....gewoon die afleiding. Iedere week komt er een collega van me langs en dat vind ik ook wel fijn. Even bijpraten en toch een beetje op de hoogte blijven.
Maar eerst moet het autorijden wat beter gaan want ik moet toch 15 km rijden naar mijn werk.
Is wel duur zonder een verwijzing van de dokter...en dan is het toch zonde ja van je geld. En verder kun je er dan toch niks mee he als je weet dat het chronische vermoeidheid is.
Ik ben ook heel benieuwd of ik een ander virus heb en of ze er dan wat aan kunnen doen. Ik zal al heel blij zijn dat de dokter me morgen doorverwijst ;)

Sterkte allemaal hoor.

Floor

Hoi allemaal,

Ik zou wel willen weten of ik CVS heb of niet. Je hebt dan in ieder geval meer duidelijkheid. Ik heb soms het gevoel dat de dokters er wat makkelijk over denken. Er is een vermoeidheidskliniek in Nederland en daar behandelen ze mensen met CVS e.d.. Wanneer je weet dat dat het is, kunnen ze je misschien toch een stuk verder helpen. Ze hebben een multidisciplinaire behandeling waaronder het slikken van ja daar is ie weer... B12! Ik had dit gezien op RTL bij het programma apotheek en gezondheid.

Hierbij de link van dit onderdeel http://www.rtl.nl/gezondheid/apotheekengezondheid/.

Lied misschien heb je er wat aan mocht het echt het geval zijn dat je CVS hebt. Misschien kunnen ze ook wel iets betekenen in de diagnostiek. Ik weet niet hoe het met de vergoeding ervan zit. Zal je wel een aanvullende verzekering voor nodig hebben.

Ik vind het in ieder geval heel fijn om zo contact te hebben met jullie omdat er zoveel herkenning is. Je wordt zo onzeker van jezelf en je lichaam omdat er vanalles gebeurt wat je niet kan plaatsen en voor artsen is dat soms ook lastig.

Sandra jij zei dat er collega's bij je langs komen. Lukt dat? Voor mij is dat namelijk soms al te veel. Ik voel me dan te eng en moe om een gesprek te voeren. Gelukkig is dat niet altijd zo, maar wel na mijn terugvallen. Moet dan weer opnieuw opbouwen en daar ben ik op het moment weer mee bezig.

SandraV1976

Zo hier ben ik weer. Ik ben naar de dokter geweest en hij was vergeten mij op bepaalde dingen te testen.
Dus ik mag weer bloed laten prikken op heel wat dingen  ???
Als daar iets uitkomt kan hij bekijken naar welke arts hij me moet sturen in het ziekenhuis. Dus bloedprikken en weer afwachten...

Floor, Collega's blijven meestal maar een half uurtje en dat is voor mij vaak nog wel te doen. Ik moet ook zeggen dat ik goede en slechte dagen heb. Gelukkig kwamen de collega's tot nu op mijn betere dagen ;)

Floor

Dat is vervelend zeg. Nu weet je nog niets. Ik houd het inderdaad ook wel even vol, maar dan moeten ze vooral op de goede momenten komen en niet vroeg. Hebben jullie dat trouwens ook? Ik voel me in de ochtend het minst goed en dat trekt dan een beetje weg totdat ik weer versleten ben van de dag zoals nu rond een uur of half 5..

Hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt.

lied89

@Floor
Ik heb dat filmpje laatst inderdaad zelf ook gekeken aangezien ook iemand anders mij daarop gewezen had. Ik neem nu al smeltabletten voor B12 (1 mg). Ook al schijnt dus mijn B12 goed te zijn, maar misschien dat het toch wel gaat helpen. Anders kan ik eventueel die hogere dosering proberen aangezien ze dat daar aanraden voor mensen met CVS/ME. Het is jammer dat je soms niet weet meer wat je moet doen. De een zegt dit de ander dat en de dokter vind het allemaal maar onzin. Maar het blijkt dus toch dat ik nu wel een tekort heb aan vitamine D.
Ik herken die onzekerheid ook zeker Floor, ik kan gewoon niet meer op mijn lijf vertrouwen....

@ Sandra
Raar, dat hij vergeten is bepaalde dingen te testen zeg, had hij dat niet eerder kunnen bedenken.... Nou moet je nog een keer geprikt worden.
Fijn, dat je nog wel contact met je collega's hebt. Om af en toe eens wat bij te praten.

Peetje

Lelystad behandelt voor zover ik weet inderdaad standaard met B12, Amsterdam doet meer onderzoek naar mogelijke oorzaken.
Een diagnose CVS vermindert je klachten niet, maar het heeft dan in ieder geval een naam. Dat is altijd beter dan met onverklaarde vage klachten rondlopen. Ik weet nog wel dat de arboarts bijvoorbeeld mij maar al te graag depressief wilde verklaren.

SandraV1976

Goedemorgen allemaal,

Zwaar ochtendje pffff...ik wilde bloed laten prikken (kan alleen in de ochtend bij ons) maar het lukte me niet.
Ik ben maar even terug mijn bed ingedoken.
Nu heb ik de klok meer dan rond geslapen maar ben nog zo moe. Zit nog heel de tijd te geeuwen en zou in de bank zo weer in slaap kunnen vallen  ;D
Zometeen maar even met de hond een klein ommetje proberen te maken.

Peetje, Als iets een naam heeft is het toch makkelijker om mee om te gaan he.

Lied89, Ik belde eerst de assistente voor de uitslag en die zei dat alles goed was. Dus zonder aan te dringen zou dat het gewoon zijn. Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik moe blij en dat het echt niet minder wordt. Toen zei ze me dat ik het beste een gesprek met de dokter kon hebben.
Heb ik maandag een telefonisch gesprek met de dokter blijkt dat mijn eiwitgehalte niet goed is....... Hij liet ook merken dat er weinig aan te doen is en ga maar eens een virus zoeken.
Ik ben toen door blijven gaan dat ik steeds moeier wordt en dat ik wil weten waar het vandaan komt. Zodoende wordt er actie ondernomen. Maar ik heb weleens het idee dat de arts er maar half bij is. Nu ook weer....kan ik weer bloed laten prikken terwijl ik vorige week nog geweest ben.

Floor, Mijn collega's komen meestal rond half 11 a 11 uur. Wat jij zegt over het voelen in de ochtend heb ik ook. 's Middags lijkt het op zich iets beter te gaan.

Ik heb nu zelfs sinds verschillende dagen dat ik mijn eten niet goed meer binnen kan houden. En dan maakt het niet uit wat ik eet. Het lijkt of mijn maag het niet verdraagd zeg maar. Hebben jullie daar ook ervaring mee?
Regelmatig ben ik aan het overgeven omdat ik het niet binnen kan houden. (en vaak ook diarree)

Peetje

Overgeven herken ik niet, wel een soort misselijkheid, maar dan meer dat ik te moe was om te eten en ik dan met moeite een boterham naar binnen werkte omdat je van niet eten nog slapper wordt.

Floor

Hoi sandra

Ik ben ook weken behoorlijk misselijk en dan trekt het weer weg. Ik heb niet over hoeven geven (behalve toen ik buikgriep er over heen gekregen had).

Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

lied89

Raar dat hij niet alles in een keer heeft laten prikken en dingen vergeten is. Lekker omslachtig...
Wat is er mis met het eiwitgehalte dan? En daar kan je dus verder niks mee...
Ik zou wel naar de waardes vragen. Dan kan je het zelf ook bekijken. Eerst deed ik dat ook nooit. Dacht altijd het zal wel goed zijn als ze het zeggen, maar blijkt toch niet altijd zo te zijn. Ook kan je het dan vergelijken met andere keren.
Wat Peetje zegt herken ik ook wel. Soms verminderde eetlust en gewoon te moe zijn om te kauwen...
Ik ben benieuwd wat er verder uit het bloedonderzoek eventueel komt en wat voor ander virus hij dan nog tegen gekomen is.

twijfelaar

Ik wil je toch vast even waarschuwen voor het vermoeidheidscentrum in lelystad, hoewel ik zelf ook de hooggedoseerde smelttabletten heb besteld, en het filmpje inderdaad wel aantrekt om daarnaartoe te gaan. Ik zet hier de link neer met de ervaringen van mensen aldaar, vrijwel iedereen krijgt dezelfde medicijnen, een kwartje antidepressiva etc. B12. Je krijgt een belastbaarheidsscan en een interview, en dan een advies. De medicijnen worden vaak niet vergoed, en je betaald iets van 100 euro per maand om daar in behandeling te zijn.

http://www.stichtingb12tekort.nl/forum/index.php?topic=14694.0

De diagnose cvs kan ook door je internist gesteld worden, een test is er niet echt, als je langer als een half jaar moe bent, bijv na een virus (post viraal syndroom) heb je eigenlijk cvs. Ze noemen het een 'prullenbakdiagnose'

Quote van het internet : CVS of het chronischevermoeidssyndroom is een diagnose die pas gesteld wordt na uitstluiting van andere aandoeningen zoals fibromyalgie of depressie. CVS is een aandoening die als belangrijkste symptoom een intense, langdurige vermoeidheid heeft. CVS gaat vaak samen met spierpijn en gewrichtspijn en een niet-verkwikkende slaap. De behandeling van deze aandoening is vooral gericht op het bestrijden van de symptomen, aangevuld met een aanpassing van de levenswijze van de pati?nt.

Raar dat je niet meteen uitgebreid bloedonderzoek hebt gehad, is CMV ook getest? Het is ook jammer want de kans om een virus actief te pakken word dus kleiner door het wachten.
Je pfeiffer is dus nog maar 3 maanden geleden actief gevonden, en het lijkt me ook erg logisch dat je daar nog last van heb. Ik kreeg er past last van toen het virus al niet meer actief was.

Sterkte Xxx



Floor

Fijn dat je dan gelijk volgestopt wordt met antidepressiva bij de kliniek... Als ik het goed begrijp hebben we volgens jouw citaat van een internist allemaal CVS... Eigenlijk is dit dus ook een diagnose die niet zwart wit te stellen is en blijft het gewoon koffiedik kijken en zijn we allemaal afhankelijk van de denkwijze van een arts. Lastig allemaal.

twijfelaar

Ja klopt.

Als iemand aan mij vraagt wat ik heb zeg ik dat ik pfeiffer heb gehad, en chronisch vermoeid ben. Zeggen dat je chronisch vermoeid bent, klinkt ook makkelijker als dat je zegt ik heb het chronisch vermoeidheidssyndroom. Eigenlijk ook een gekke naam, je bent eerder chronisch uitgeput.

Je krijgt daar van alle medicijnen wat, het lijkt me eigenlijk niet handig, je bent herstellende van Pfeiffer en dan ga je je lever extra belasten.
Ook gaven ze geloof ik iets wat normaal gesproken tegen epilepsie gebruikt word :-) Ahum. En omdat je geen indicaties heb daarvoor krijg je het ook niet vergoed, dus je moet al rekenen op 100 euro en dan nog alle medicijnen en vitamine.

Wel heb ik goed uitgezocht b12 werkt enorm goed tegen vermoeidheid uberhaupt, stel dat er uit je bloed geen tekort blijkt, is het wel aan te raden het te proberen.

Is Cytomegalo (broertje pfeiffer) ook gecontroleerd? De eiwitten zoals hij zegt waren bij mij na een half jaar ook nog te vinden.
Heb je last van keelontstekingen?

X

Peetje

CVS is wel iets meer dan een 'prullenbakdiagnose', dat vind ik iets te makkelijk. Buiten die invaliderende vermoeidheid, moet je nog een aantal andere klachten hebben, en natuurlijk moeten alle mogelijke andere oorzaken uitgesloten zijn.
CiteerDe criteria zijn: klinisch niet verklaarde invaliderende vermoeidheid, die niet altijd aanwezig is geweest, niet veroorzaakt wordt door overmatige activiteit, langer dan 6 maanden bestaat en niet verbeterd door bedrust en daarbij 4 van de 8 volgende criteria die na het optreden van de vermoeidheid ontstonden: ernstige vermindering van het korte termijn geheugen of concentratie; pijnlijke keel; pijnlijke lymfeklieren in hals of oksels; spierpijn; verspringende gewrichtspijn zonder roodheid of zwelling; hoofdpijn van een nieuw soort, met een nieuw patroon, of ernst; vermoeid ontwaken en toename van de klachten gedurende meer dan 24 uur na inspanning.
Bron: http://www.cvscentrum.nl/contents/nl/d8.html

SandraV1976

Goedemorgen,

Het is weer een paar dagen geleden dat ik geweest ben maar ik had niet zoveel te melden. Ook te moe om achter de laptop te zitten.
Zaterdag had ik eigenlijk een best goede dag en gisteren was het al ietsje minder. Vandaag ben ik gewoon weer moe uit bed gekomen en hou het dus weer lekker rustig :D

In overleg met de arts mag ik een paar uurtjes in de week proberen te gaan werken. Autorijden lukt wel en collega's willen mij ook op komen halen.
Ik doe echt maar een paar uurtjes want ik heb niet zoveel zin in een terugval. Het is wel even lekker om thuis weg te zijn.
Ik word eerlijk gezegd een beetje gek van dat thuiszitten.

Vanmorgen weer bloed laten prikken en woensdag heb ik de uitslag. Ze hebben geprikt voor o.a. CMV, lyme, toxoplasmose, hepatitus a,b en c.

lied89

Hoi,

Is het wel verstandig om nu al een paar uurtjes te werken, aangezien je nog zo moe bent?
Overigens is het wel even lekker om even weer iets anders te doen dan alleen maar thuis zitten.
Mij deed het wel erg goed om weer rustig aan te beginnen nadat ik veel thuis zat.
Doe voorzichtig!


SandraV1976

Hey Lied89,

Ja ik heb er goed over nagedacht en ik denk dat het beter is dan thuis stilletjes aan gek worden.
Ik merk gewoon als ik hele dag thuis zit dat ik hele zware moeie benen heb.
Op mijn werk hoef ik ook niet hard aan het werk maar een bakkie thee en wat kletsen :D Als het niet goed gaat dan stop ik daar ook gelijk mee....het is even een kwestie van uitproberen ;)

twijfelaar

Hoi Peetje,

Het is niet iets wat ik zelf bedacht heb, maar gewoon heb opgezocht. Wanneer je naar de criteria kijkt denk ik dat ieder vermoeid mens eraan voldoet!  Het is natuurlijk omstreden, maar er is geen harde test voor was meer wat ik bedoelde. Het is een diagnose die gesteld word als alle andere dingen zijn uitgesloten, en daar komt dat woord dan vandaan lijkt me.

Het is een diagnose waar je niet echt verder mee komt.

lied89

Hoi,

Ik snap dat je weer lekker wilt gaan werken. Mij heeft het wel goed gedaan om weer wat meer te doen, in het begin dan, nu is het denk ik een beetje te veel wat ik doe.
Het klinkt misschien gek maar ik voel me liever verrot door te veel doen als te weinig doen. Daar kan ik me net zo ellendig van voelen.
Ik hoop dat het goed gaat op je werk en dat je even lekker wat afleiding hebt. Gelukkig dat je de mogelijkheid hebt bij je werk om het weer uit te proberen en dat je rustig aan kan doen.
Succes!

SandraV1976

Vanochtend een paar uurtjes op mijn werk geweest en natuurlijk ben ik nu moe....maar dat is begrijpelijk.
Mijn baas houdt me goed in de gaten en stuurt me gewoon naar huis  ;D
Ik ben zelf ook een type die graag goed bezig is en niet van half werk houdt maar ze letten daar wel op me ;)
Het was wel heel fijn om er even tussenuit te zijn.
Het is toch moeilijk om te weten of je er goed aan doet maar door te proberen kom je erachter. Hopelijk krijg ik geen terugval.
Ik tref het wel met zijn goede werkgever.

Morgen zijn mijn bloeduitslagen binnen en ik ben benieuwd of er iets uitkomt.

En ik snap wat je bedoeld hoor......je ellendig voelen als je niks gedaan heb is zo frustrerend.

twijfelaar

Op die manier is het wel prettig om te werken ja! Ik heb het werk wat ik normaal in 40 uur deed, telkens in 20 uur gepropt dat was niet goed, maar als je echt rustig aan kunt doen dan is het wel goed denk ik.

Ik ben benieuwd naar je uitslagen, als er ook op vitamines is geprikt vraag dan ook echt de waarde, want bij mij zeiden ze goed, maar bleek toch onder de norm te zitten.


lied89

Het is begrijpelijk dat je nu moe bent van het werken, maar ook wel even lekker denk ik zo om even een paar uurtjes gewerkt te hebben. Fijn dat je werk begrip voor je situatie heeft en dat ze op je letten!
Hopelijk heb je geen terugval erdoor gekregen...
Ga je dat nu iedere week doen zo een paar uurtjes?

Groetjes

SandraV1976

Alle uitslagen waren goed.

Twijfelaar, ze hadden nu niet op vitamine geprikt.
Je werk in 20 uur stoppen is zeker geen goed iets nee. Daar was mijn baas ook bang voor dat ik dat zou gaan doen.

Lied89, Ik ga nu iedere dinsdagochtend en donderdagochtend een uurtje of 2 werken.
Gisteren heb ik dat ook gedaan en dat voelt wel goed. 's Middags ben ik nog wel wat gaan slapen.

Het is nu een beetje aankijken wat allemaal kan en dan rustig opbouwen. Ik heb alleen dat ik geen ene nacht doorslaap en dat is ook vermoeiend. Overdag probeer ik bijna niet te slapen.

lied89

Gelukkig dat alle uitslagen goed waren. Maar heeft de dokter niks meer gezegd over dat virus? Je had toch nog een ander virus ofzo.
Ik zou toch ook eens op vitamines laten prikken zoals hieronder ook geadviseerd is door twijfelaar.
Ik had namelijk ook geen tekort verwacht, maar heb dus een tekort van vitamine d....
Fijn dat nu rustig aan kunt beginnen met je werk en kunt uit proberen wat je aan kan. Hoop dat je het volhoud. Echt fijn dat je baas rekening met je houd. Dat zie je niet zo heel vaak volgens mij.
Vervelend is het he, als je zo moe bent en niet meer kan doorslapen. Ik heb daar op het moment ook erg veel last van. Ik word ook midden in de nacht wakker, en val dan ook niet echt meer in slaap..., terwijl ik echt mijn rust nodig heb.

Floor

Hoi Sandra

Hoe gaat het met jou? Ben je nog steeds wat uurtjes aan het werken?

gr Floor