Hoofdmenu

Voorstellen

Gestart door Loes2011, 21 maart, 2011, 10:19:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loes2011

Hoi, ik ben nieuw op dit forum en dacht: laat ik me even voorstellen

Ik ben Loes, 16 jaar, 4VWO en ben vorige week geconstateerd met de 'overblijfselen van Pfeiffer' in mijn bloed. Ik heb het dus al gehad, maar ik ben nooit echt heel moe geweest. Wel eens keelpijn. Het voornaamste van de nasleep waar ik last van heb is eigenlijk constant misselijk zijn. De huisarts zei dat dit erbij hoort, maar ik word er echt helemaal gek van. Ik kan me helemaal niet meer concentreren in de klas omdat ik kotsmisselijk ben en dat is echt heel vervelend. Ik hoop dat er hier meer mensen zijn die ook last van misselijkheid hebben en die daar tips voor hebben.. Ik word er namelijk letterlijk en figuurlijk kotsmisselijk van! ;)

Marijke

Welkom op dit forum! en beterschap! Kun je de dokter niet vragen of je iets mag innemen tegen de misselijkheid. ??? Daar zijn wel tabletjes voor.

Loes2011

Citaat van: Marijke op 22 maart, 2011, 15:22:02
Welkom op dit forum! en beterschap! Kun je de dokter niet vragen of je iets mag innemen tegen de misselijkheid. ??? Daar zijn wel tabletjes voor.

Hoi! Ja, ik heb er gelukkig tabletjes voor en daarnaast nog maagtabletten om m'n maag rustig te krijgen. Dat helpt gelukkig wel :)