Trillen

Gestart door Maurits, 10 september, 2010, 14:09:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurits

Hee mensen

Gister ben ik voor bloedonderzoek naar het ziekenhuis geweest. Maar de uitslag weet ik waarschijnlijk pas over een week.

Ik ben heb zo'n beetje alle symptomen van pfeiffer die ik op dit forum ben tegengekomen. Keelpijn, misselijk, duizeligheid, spierpijn, extreme vermoeidheid, rode ogen etc.

Ben vanochtend toch naar school gegaan, nu zit ik in de mediatheek. vijf minuten geleden was ik ongelovelijk aan het zweten, kreeg ik het spaansbenauwd en begonnen m'n handen te trillen. Het ergste is nu over maar me handen trillen nog steeds, het lukt me amper om fatsoenlijk te typen.

Hebben jullie tips om de symptomen zo'n aanval te verminderen?? Ik kan dit soort grappen nu echt niet gebruiken

Dank jullie wel!!

Saskia2010

je moet echt niet nu naar school gaan!!!!
thuis blijven en slapen en goed naar je lichaam luisteren. je trilt waarschijnlijk omdat je licham je iets wil vertellen. neem de hele week vrij en ga lekker voor je zelf zorgen.

groetjes saskia2010

Peetje

Ik kan je maar 1 tip geven, namelijk neem voldoende rust, dan krijg je zo'n aanval helemaal niet. Dat is namelijk in mijn ogen een duidelijk teken dat je te veel hebt gedaan.
Grappen als Pfeiffer kan niemand echt gebruiken, maar als je het hebt, zit er maar 1 ding op en dat is rustig uitzieken. :)