Ziekte van pfeiffer op vakantie en begin van school!!

Gestart door Saskia2010, 10 september, 2010, 11:48:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saskia2010

Hallo iedereen,

Ik ben saskia2010 en ben pas op vakantie geweest in griekenland, Hartstikke leuk, tot die ene dag. het was nacht vroege ochtend de maan scheen door mijn deur van de kamer deze komt uit op een grote veranda waar een bankje een stoel een tafel en een hangmat aanwezig was. ik moest even naar de wc geen probleem die is lekker dichtbij, opgelucht krijg ik weer op me bedje want het was nog geen tijd om op te staan. Opeens begonnen me darmen toch raar te doen. het leek wel of er raketten werden afgevuurt en door me darmen raceden. het gevoel schoot enorm in mijn rug " wat is dit nu" de hele ochtend kon ik niet meer normaal in mijn bed liggen, wat overings het lekkerste bed ter aarde was. dus ik zocht afleiding en sleurde mezelf naar buiten ik zette het bankje zo neer dat ik mooi de maan kon zien die over de golvende prive bai scheen, waar ik die vakantie al diverse keren gesnorkkeld had. ik had een paar uren nog liggen kramperen van de pijn voordat ik me ouders ging wakker maken voor eventuele medicatie, immers wist ik toen nog niet wat ik had.
me ouders gaven me medicatie zoals een maagtabel, omdat ik erg pijn in me maag had, maar ik hield dit niet binnen en kwam er weer na wat opwekken er zo weer uit! dit gelde voor ook de opvolgende mediactie en ik kon ook geen eten en drinken meer zien, ik werd al vol bij de gedachte.

na een dag van niks eten niks drinken en mee gehobbeld achter de rest, we waren immers op vakantie, was ik nog moeier dan ooit.
ik had vooral het gevoel dat ik moest overgeven, maar dat deed ik niet. ik had het gevoel alsof ik 3 varkens en 1 paard naar binnen had gewerkt en ook erachter aan een flinke sorbert!
ik had het heel erg warm.

ze dachten daar dat ik een 1 dags virus had opgelopen, maar helaas duurde het meer dan 1 dag, was het maar waar.
de 2de dag voelde ik me opeens stukken beter, dit was ook mazzel want we gingen athene bezoeken. alleen eten ho maar en het drinken vooral water smaakte erg vies. ik heb wel wat naar binnen gewerkt, maar me erg veel moeite en ik genoot er ook niet van.

ik word nu een beetje moe van het schrijven, ik zal het even kort maken

ik heb meer dan 14 dagen hoge koorts gehad, eten gaat nog steeds lastig, hongergevoel ver te zoeken ik heb veel verekte veel zin gehad in ijs en ook Soep. ik heb keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, maagpijn, erg gele plas die zelfs afgeeft aan wc papier, hoge koorts 38-39 gem. 39,7 hoogste gehad. ook zijn mijn arderen in me handen en armen een tijdje weg geweest, als ik het warm had zag ik ze niet, dagen langs steeds geslapen
de school is begonnen, maar ik nog niet ik ga de 3de week van school ook me ziek melden, want ik moet eerst nog op krachten komen enz.

ik stop nu want ik wordt er helemaal moe van.
als je vragen voor me hebt wil ik ze graag beantwoorden.

groetjes saskia2010