Back to school

Gestart door MSamantha123, 31 augustus, 2010, 21:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

MSamantha123

Voor enkelen onder ons school weer begonnen.. Ik ben hier een tijdje niet geweest dus geen idee of hier al een topic over is ofzo,
maar valt het mee bij jullie? Het beginnetje van school?
Bij mij gaat het echt 29384729x beter dan vorig jaar!!! IK BEN ZO BLIJJ!!

ik heb al gegymd 1x, kan alleen nog niet zo goed hardlopen etc.. Maar wel trefbal enzo meegedaan. En ik heb tot half 5 op school gezeten
EN DE VOLGENDE DAG WAS IK NIET ZIEEEK weetje hoe koel!
lekkerlekkerlekker...

hoe is het bij jullie??

groetjesss

ieriep

Ik begin volgende week weer.
In de vakantie ben ik echt vooruit gegaan, maarja als je niets vast doet zoals school heb je natuurlijk ook meer energie over.
Dus ik ben een beetje bang dat het straks een stuk slechter gaat, we zullen zien!
Ben benieuwd naar m'n rooster. Ook hoe we het met gym gaan regelen, maar school heeft me vorig jaar zo goed begeleid en het gaat nu zoveel beter, dus komt goed!
Misschien mag ik fysiotherapie volgen i.p.v. Gym.
Dan doe ik ten minste echt op mijn eigen tempo iets aan opbouw.
In ieder geval fijn om dit te horen van jou.
Ik ga nu trouwens van 5 HAVO naar 5 VWO.
X Iris

xk.

Bij algemeen is wel een studententopic, misschien ook wat voor jullie?

ieriep

xk. Haha, inderdaad! Ook al aan gedacht. Ik lees het wel altijd. Nu post ik toch maar even in dit topic, maar in de toekomst zal ik het zeker wel doen:)

Bij mij is school een week begonnen en ik wilde stoer volledig rooster doen (- een paar uren die echt te veel zijn &) met uitzondering van gym maar het gaat echt klote.
Zaterdag kon ik alleen maar moe zijn, hoofdpijn, klieren, keelpijn en liggen.
Dus nu moet ik toch minder lessen gaan volgen, echt ik heb me in tijden niet zo slecht gevoeld en het ging net zo goed.
Gelukkig geeft school wel weer alle begeleiding. Want dat vond ik ook moeilijk, het accepteren dat je weer dingen niet normaal kan doen, dingen van school vragen enz.
Maarja! Hopelijk gaat het met een minder druk rooster wel weer beter allemaal.
Mijn klas is in ieder geval leuk ik kende bijna niemand maar heb al best wel goed contact gemaakt gelukkig.
Groetjes!