Ik begrijp het niet meer..

Gestart door Paranoid, 18 augustus, 2010, 19:19:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paranoid

Hallo

Ik ben 20 jaar oud.. En voor 6 weken terug is bij mij pfeiffer geconstateerd! Ik ben 3 weken erg ziek geweest ( Opgezwollen lymfe, keelonsteking, moe, misselijk, hoofd-, oorpijn ) en heb nog 1 week thuis gezeten daarna.. Maar nu is het volgende.. Ik ben niet moe. Ik voel me goed! Alleen in de avond na het werk ben ik wat moe.. Maar niet anders dan normaal ofzo! Ik werk zelf in de bouw dus heb best wel zwaar werk. Ik ben nu deze week ook weer begonnen met sporten! krachttraining. Na de training liep ik weer fit de sportschool uit.

Is dit normaal? Heb ik dan wel pfeiffer?

Peetje

Harstikke fijn voor je dat je er zo weinig last van hebt! :D Pfeiffer verloopt voor iedereen anders. Er zijn patienten die er binnen 2 maanden vanaf zijn, zoals jij, en anderen hebben er wel een jaar of nog langer last van. Niet te druk over maken, maar gewoon blij zijn dat je er zo makkelijk vanaf komt. ;)
Hou jezelf nog wel een beetje in de gaten. Mocht je nog last krijgen van vermoeidheid, dan kun je op tijd gas terug nemen.

Raket

Dikke klieren? De moeder van alle keelontstekingen? Moe? Dat zijn belangrijke symptomen van Pfeiffer!

Dat je nu al niet meer extreem moe bent, ondanks je zware baan, is alleen fijn.

Gefeliciteerd, je bent er goed doorheen gerold!