39 jaar en net pfeifer geconstateerd

Gestart door gerard666, 09 juni, 2010, 15:18:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

gerard666

Ik ben Gerard, 39 jr en heb na 3 weken koorts een bloedonderdzoek laten doen en dokter belde net met uitslag pfeifer???
Dat is toch een ziekte waar sommige kinderen in de pubertijd last van krijgen, dat dacht ik tenminste.
Het begon 3 weken geleden met hoofdpijn achterin mijn hoofd wat verergerde door beweging van het hoofd.
Dit werdt al snel gevolgd met oogpijn, ik kon mijn ogen alleen maar recht naarvoren laten kijken.erg lastig als je bv ineens naar rechts wilt kijken,eerst krijg je een pijnscheut in je ogen omdat je probeerdt je ogen te bewegen naar de persoon, dan maar met je hoofd bewegen maar dan begint de elende pas goed want de hoofdpijn van bewegen lijken wel op golven in het vijvertje waar je een steen in gooit, het klotst op en neer en blijft tijden heen en weer kaatsen .
Deze oogpijn was alleen echt lastig gedurende de eerste week, nu is het iets wat nog zeurderig op de achtergrond is.
De nachten zijn warm en zweet mijn bed uit en dat begint nu na 3 weken eindelijk pas over te gaan.
Ik lees me net een beetje in op pfeifer en het lijkt erop omdat ik niet een snelle krachtige aanval een lange periode met vermoeidheid tegemoed kan zien, ik hoop het niet.
Ik dacht dat deze vermoeidheid alleen maar kwam door griep, ik moet gewoon uitrusten nadat ik wat kleine dingen heb gedaan
Dat is nu wel even het laatste wat ik kan gebruiken maar dat is een heel ander verhaal.
Ik hoop dat deze inschrijving in dit forum overbodig is maar zoals de rest van mijn leven loopt zit ik hier nog wel een paar jaar.