Spijt?!

Gestart door Freek, 15 mei, 2010, 10:39:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freek

Ik wil een meisje zoenen..
maar weet niet zeker of ik dit moet doen,
ik krijg er later mischien enorme spijt van? :-\

Ik Hou echt ontzetttend van haar.
Maar we zijn aan het einde van het school jaar,
En ben bang dat ze het uit maakt nadat ze naar een andere school gaat..

Ze zegt dat ze veel van me houd maar dat lijkt neit altijd zo.
En als ik Pfeiffer heb kan ik de baan die ik mn hele leven al wil doen niet meer doen,
(beveiliger) Ik weet zeker dat ik de testen voor die baan door kan komen met de lichaamsbouw die ik nu heb en de conditie.

Ik zal voor de rest van mn leven andere mensen kunnen besmetten en jah..
dat weten jullie zelf ook allemaal well. de rest hoef ik neit te vertellen.

Maar geloof me als ik zeg dat ze echt als de enige waren aan voelt.. :-[
En zij zelf wil heel graag zoenen...
maar weet niet wt ik moet doen?
De kans dat ze vooraltijd bij me blijft is gewoon zo klein..  :'(

Freek

(lukt me niet om deze topic te verwijderen)
(can een admin m verwijderen voor me??;o)

Lowl

Je hoeft je niet te schamen? (als dat het geval is)..
Je houdt het niet je hele leven!!!!!! En 90% (of meer weet het niet meer precies) van de bevolking van nl heeft pfeiffer gehad.. En dan kan je gwn die gene af lebberen ;A
En je conditie kan je langzaam opbouwe waneer je pfeiffer verdwenen is en je er geen last meer van hebt
Xxxxxx
Lowl

Peetje

Waarom wil je je topic verwijderen? :)
Zoals Lowl al zegt, je hoeft je echt niet te schamen voor je twijfels.
In de liefde moet je altijd risico's nemen, je weet nooit zeker of een relatie voor eeuwig zal zijn. Vertel haar eerlijk dat je Pfeiffer hebt, of net gehad en dan kunnen jullie samen beslissen of je al wilt zoenen, of nog even wacht zodat er minder kans is dat je haar besmet. En wie weet, misschien heeft ze het al lang gehad. ;)

Jillxx

Kun je andere echt de rest van je leven besmetten?
Ik heb ook echt hele erge Pfeiffer, ik durf mensen niet eens meer te zoenen op een verjaardag (3 kussen op de wang)! Maar ik heb mn ex ook waarschijnlijk besmet..
Maar net wat de rest zegt, de meeste mensen hebben het al gehad of merken niet eens dat ze het hebben! Ik zou er inderdaad met haar over praten, dat zou ik ook doen als ik een nieuwe lover leer kennen!

Lowl

Nee, als je pfeiffer voorbij is kan je niemand besmetten :). Als je nog pfeiffer hebt en die gene had het kan je die gene ook niet besmetten.

Peetje

Je bent het besmettelijkst tijdens de incubatieperiode. Dat is de preiode waarin je al wel besmet bent, maar nog niet ziek. Je weet dan dus ook nog niet dat je besmet bent.
Het virus blijft altijd (slapend) in je lichaam aanwezig, maar het kan weer actief worden zonder dat je daar zelf ziek van wordt. Tijdens zo'n actieve periode zou je iemand kunnen besmetten.
Maar zoals gezegd, bijna iedereen komt in zijn leven in aanraking met het Pfeiffer-virus. De helft van de 5-jarigen heeft al antistoffen, dus dat is niet echt iets waar je je zorgen om moet maken. :)