Hoofdmenu

Hoi allemaal!

Gestart door Sterre78, 02 mei, 2010, 15:47:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sterre78

Hoi allemaal,

Ik ben Sterre, 31 jaar (ook een -ouwe- dus!) en weet sinds een weekje dat ik acute Pheiffer heb. Het was een -toevalsbevinding- van de mdl arts in het ziekenhuis. Ik ben al een aantal jaren een beetje moe zo af en toe, maar niet overdreven. Ik heb in Januari het norovirus te pakken gehad en omdat dat 4 maanden aan hield moest ik naar de MDL arts om andere zaken uit te laten sluiten ( ziekte van crohn bijvoorbeeld, dat heeft mijn moeder, oom en oma) hier heb ik dus een aantal onderzoeken voor gehad en wacht momenteel nog op de uitslag. Doordat de leverwaarden waren verhoogd werd pheiffer dus ook gecheckt en dat bleek actief te zijn op dit moment. Ik ben wel een beetje in de war. Eerder heeft een natuurarts namelijk via een ontlastingsonderzoek ook candida gevonden, dus dacht ik in eerste instantie dat mijn darmen de schuldigen waren van al mijn klachten. Alles loopt nu door elkaar...
Ik heb dus een redelijke vermoeidheid, vieze smaak in mijn mond zo nu en dan, keelpijn aan een kant als ik iets teveel heb gedaan, continue verkoudheid en het globusgevoel zo nu en dan.
Ik denk eraan om weer naar een natuurarts te gaan om een candida-dieet te gaan volgen. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die beiden tegelijk hebben gehad of hebben... ::)

Groetjes,
Sterre