maca als hulpmiddel

Gestart door sven, 06 april, 2010, 12:52:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sven

Bij mij is november 2009 in eerste instantie roodvonk geconstateerd na 2 antibioticakuren en een paar ernstige verschijnselen er bij bleek het later toch pfeiffer te zijn,leverfunctiestoornisen, ontstoken amandelen,keelontsteking,extreme vorm van huiduitslag,spastische darm,schildklier ontstoken,malaise, etc.

eerste 2 weken extreem hoge koorts 41 graden,daarna afzakkend na 39 en later na verhoging, 3 maanden thuis gezeten door dit geintje en langzaam aan opbouwen van de dagelijkse werkzaamheden, waaronder huishouden en werk, ik zit nu 6 -4 2010 op gemiddeld 5 uur per dag wat ik kan werken. En waarbij ik me redelijk fit voel volgende week gaan we na 7 uur wat me geen probleem lijkt in die tussenligende periode had ik steeds problemen met me weerstand. elke keer kwam er wel een kwaaltje bij.abcest aan de kaak als gevolg van een wortelkanaalbehandeling, verkouden snel, etc. totdat iemand mij dr op wees om eens maca te gebruiken een homeopatisch middel dat op alle vlakken je weerstand verbeterd en zelfs prestatiebevorderend is. topsporters gebruiken dit ook!!!.

Als je op internet kijkt dan staat er vaak bij dat het de libido verhoogt klopt het haalt de lusteloosheid die pfeiffer met zich mee sleept echt weg vaak word dit op internet als een sexueel iets gezien. maar gewoon bij de reformzaak kunnen ze je wel de goede informatie verstrekken ik slik 3x per dag 500 mg maca en voel me nu fitter dan ooit. zelfs voor de pfeiffer was ik niet zo fit het heeft mij heel erg geholpen me draai weer te kunnen vinden. Mischien is het ook een hulpmiddel voor andere mensen hier op het forum die hun weerstand maar nie op peil kunnen houden.

Het voordeel is dat het homeopatisch is en geen bijwerking geeft waarschuwing wel koop het gewoon bij de reformzaak want op het internet worden andere kwaliteit pillen aangeboden vaak.

sterkte met het verloop van jullie pfeiffer allemaal
groetjes sven :)