Het duurd zo lang!

Gestart door Gillian, 27 januari, 2010, 12:43:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gillian

Hallo allemaal.

ik heb nu op dit moment Pfeiffer, en ik heb dit nu al 2 maanden [sinds het is vastgesteld]
Op school is het allemaal wel goed geregeld, ik mag namenlijk zelf bepalen welke lessen ik volg.
veel kinderen op school zijn hier natuurlijk jaloers over maar ze doen gelukkig niet gemeen.
ik baal er ontzettend van dat ik pfeiffer heb, in het begin ging het nog wel ik kon redelijk veel lessen volgen en alle toetsen maken die ik kreeg opgegeven. maar het word alleen maar erger, ik denk dat dit komt omdat ik maar heel weinig rust kan nemen omdat ik school heel belangrijk vind. toch ga ik nu nog maar 2 a 3 uurtjes per dag naar school, ik loop overal heel erg achter en omdat ik zo moe ben na school lukt het mij ook niet om huiswerk te maken of om te leren.
mijn school is heel erg begrijpend en de docenten zijn ook allemaal erg lief, maar ik weet zeker dat als dit nog een maand duurd dat ik dan echt niet meer over kan want ik loop ontzettend achter dat zou echt een hele erge teleurstelling zijn.
behalve de moeheid, heb ik ook heel erg last van hoofdpijn elke dag, en als ik teveel doe krijg ik overal jeuk en rooiebulten het begint dan bij mijn ellebogen en als ik dan toch door ga met wat ik aan het doen ben krijg ik ook bulten in mijn gezicht.

kortom ik ben het echt zat, ik baal er echt van dat er geen medicijn voor is, ik bedoel als iedereen het krijgt waarom hebben ze er dan nog geen medicijn op gevonden?

Rigt.

Hoi Gillian,

Ja inderdaad, er zijn zoveel mensen die het krijgen, waarom dan geen medicijn?! Het is een virus, tegen virussen zijn helaas geen
medicijnen. Als ik later wordt wat ik wil worden, ga ik hier echt iets aan doen (toch onmogelijk, maarja:P) Ik heb het nu denk ik iets langer dan jou en begin er aardig genoeg van te krijgen. Het ging net weer wat beter met me, en ik dacht
dat ik aan de beterende hand was. En dan weer een terugval. Ja dat is pfeiffer. Vooral met school is het vervelend, ik heb ook vaak het gevoel van niet begrepen worden. En het doet me dan ook goed als mensen vragen hoe het nu met me gaat. Ik merk dat sommige vriendinnen dit helemaal niet doen, en ik vraag me af of het dan nog wel vriendinnen zijn. Leer je iemand dan echt kennen?! Hebben jou vriendinnen/vrienden er begrip voor?

Sterkte ermee!
Doe rustig aan en dan weet ik zeker dat je er weer van af komt.
Haha, wie zou er eerder van af zijn :P? Laat me weten als het beter met je gaat!

Liefs, Rigt

pleway

Heb vandaag een account afgesloten, betaling via iDeal. Vroeg me af hoe lang het normaal duurt voordat er een bevestiging of iets in die richting via de mail moet binnenkomen?

Mvg,

Pieter

Peetje

Sorry, waar heb je het over? Hier registreren is gratis, dus waar heb je een account afgesloten en waar moest je dan voor betalen? :)

MSamantha123

Jaa Gillian&Rigt, het is echt frustrerend he...  :-\
Zit er nu bijna 9 maanden mee, en elke keer denk ik; nou ik voel me wel goed, misschien ga ik vooruit!
Maar even later stort ik weer in en krijg ik een terugslag, zo ongelofelijk irritant (om het netjes te houden ;))
Maarja beterschap iedereen  :D

gekje

ik heb het nu meer dan 5 maand sinds vastgesteld en wordt er ook gek van en school is een mega groot probleem heb invaller nu en die doet heel moeilijk ik ga zelf maar 1 dagen naar school omdat als ik meer doe heel ziek wordt kan amper op verjaardag wordt ik al heel ziek van soms denk je echt van is het weg maar nee this echt jammer dat het lang duur en geen medicijnen voor is