Ook voorstellen

Gestart door Siempie, 21 januari, 2010, 21:34:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siempie

Hoi,

Ik lees al een tijdje mee maar heb me nu aangemeld en zal me even voorstellen.
Ik ben Siempie, 38 jaar getrouwd en mama van 6 kinderen (oudste is 12, jongste 2 bijna 2 = tweeling) sinds half december
weet ik dat ik een recente pfeiffer heb 'doorgemaakt'. Achteraf heb ik er al een tijdje last van, net na de kerst ben ik
flink ziek geweest met koorts, keelonsteking en dikke klieren, sindsdien blijven mijn klieren dik en ook mijn keel speelt
bij het minste geringste op en ik ben al moe als ik uit bed kom, rustig aan doen roept iedereen maar hoe doe je dat met 6 kids?

Peetje

Allereerst van harte welkom!
Helaas heeft iedereen wel gelijk. Je rust pakken is erg belangriujk, maar zoals je zelf al zegt, min of meer onmogelijk met 6 kinderen. Dat wordt dus hulp inroepen.

Aafke

Dat gaat niet meevallen, Siempie...
Ik heb er zelf ook 6 en ik weet hoe druk dat is.
Kun je thuiszorg krijgen misschien?

Siempie

Thuiszorg?
Ik heb geen flauw idee, voorlopig probeer ik zoveel mogelijk op tijd naar bed te gaan;
en op de dagen dat manlief thuis is' vrijdag/zaterdag/zondag te gaan slapen als de
jongste twee ook op bed liggen.
Verder probeer ik 's morgens mijn huis wat glad te krijgen en 's middags met een boek
op de bank.
Het irritante is dat de vermoeidheid niet eens de overhand heeft maar wel zere klieren
in mijn nek en onder 1 oksel en mijn keel laat meteen weten als het weer teveel was......

Peetje

De huisarts zou thuiszorg voor je moeten kunnen regelen. Als hij of zij natuurlijk vindt dat je dat nodig hebt. :)

xk.

Helaas krijg je tegenwoordig niet snel thuiszorg.
Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk!

Welkom hier in ieder geval!