CMV en Pfeiffer nu ruim een jaar

Gestart door theries, 11 september, 2009, 15:32:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

theries

Hallo Allemaal,

Omdat ik al een paar keer hier op het forum heb rond gekeken heb ik nu maar eens besloten dat het tijd werd dat ik me aan melde.
wat ik hiermee wil bereiken is dat ik hoop dat ik op deze manier misschien wat meer duidelijkheid kan krijgen en voor mezelf misschien een oplossing kan vinden om me eindelijk weer eens "normaal" te voelen want ik ben nu al ruim een jaar in een soort van draaiende wereld terecht gekomen... en dat kwam niet van een groen plantje ;)
het vele ziek zijn, hoofdpijn, keelpijn,ooronsteking,gewrichtspijn,moe zijn,en depri zijn ervaar ik als heel vervelend en kan ik best accepteren en mee leven. waar ik nu onderhand echt een enorme pest pokke kleren hekel aan begin te krijgen (en dan druk me nog heel netjes uit) is wel dat licht in je hoofd gevoel als of je heel de dag met vlagen een te sterke bril draagt, als iemand hier nu is een oplossing voor zou kunnen vinden dan zou ik hem meteen voor dragen voor een lintje. ;D

tot zover even in het heel erg kort wat er met mij aan de hand is.

gr The ries

Peetje

Welkom op het forum. :) Een oplossing hebben we misschien niet voor je, maar wel begrip en herkenning. En dat ik ook een heleboel waard. En natuurlijk de mogelijkheid om je af te reageren, zonder dat er iemand roept dat je je aanstelt. ;)
Ik kan je eigenlijk alleen maar aanraden om (nog) meer te rusten. Dat is bij mij eigenlijk het enige wat werkt tegen de hoofdpijn, duizeligheid en noem maar op. :)

theries

ja ik weet het, rusten is het enige wat je kunt doen.

alleen elke keer als je net denkt goh het gaat nu eindelijk 3 dagen goed dan begint het weer opnieuw.
en dat is best lastig als je weer full-time werkt en 2 jonge kinderen ( 1 jaar en 3 jaar) hebt, en je vrouw al een jaar alles alleen moet doen.
Ik krijg daar een enorm schuldgevoel van, dus dan lig je niet echt lekker rustig aan te doen.
Ondankt dat m'n vrouw echt alle begrip heeft hoor.
Echt een wereldvrouw mag ik wel zeggen, en ben dan ook wat dat betreft de gelukkigste man op aarde! (snap niet waar ze al die energie vandaan haalt!)

ga nu volgende week maar weer met m'n werkgever praten dat het dus nog steeds niet gaat, ik ga maar voorstellen om 2 dagen te werken en dan een dag vrij en dan weer 2 dagen werken... je moet wat he...

Peetje

Die rustdag tussendoor kun je waarschijnlijk goed gebruiken.
Mijn vriend moet ook heel veel in het huishouden doen, zeker de zwaardere klussen. Boodschappen doen en koken gaat nu goed en met de strijk ben ik meestal redelijk bij, maar de rest doet hij, naast een fulltime job. En werken zit er bij mij ook nog (steeds) niet echt in na 2,5 jaar.