[pfeiffer] Pijn met slikken

Gestart door sander123, 14 juni, 2008, 15:58:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sander123

Zo, nog een pfeifferklant erbij

het ergste wat ik nu al iets van 5-6 dagen heb.. is het pijn bij het slikken.. niet normaal
wanneer gaat dit weg?, want ik wordt hier zo gek van kan bijna niet eten niet praten.

en rode ogen hoort er ook bij toch?

gr,

xk.

Hee!

Dat is heel vervelend ja, ik had ook dat ik bijna niet kon praten, zo dik was alles.
maar 1 tip: Trachitol, dat werkte bij mij echt supergoed!
kun je gewoon bij de drogist halen!

en rode, jeukende ogen heb ik ook vaak als ik moe ben ja, dus dat zal er wel bij horen!

sterkte, hopelijk is je keelpijn snel over!;)

Bloem3

Hee!

Ik heb heel erg last gehad van mn keel. Ik kon niet slikken, dus ook niet eten.
Verder was praten ook erg pijnlijk.
Gelukkig was het bij mij binnen een week weg.
Ik zou je aanraden om veel te drinken en van die keelsnoepjes te eten.
Ik heb zelf Hibitane tegen de keelpijn..
Succes ermee!

X.

sander123

Ja, hibitane heb ik ook maar ik vergeet het altijd om het uur 1 te nemen,
Niet dat die zuigtabletten veel helpen maarja

hoop ook dat het snel weg is  8)


& bedankt !

Benedictus17

Gorgelen met lauw, zout water werkt prima. :) (Moet je overigens niet vlak daarna je tanden gaan poetsen want dan is het effect meteen weg.)

sander123

Oh, ik heb dat juist gister avond dan goed gedaan :)
Gisteren had ik echt zo een gedachte van... ik wil dat het zo snel mogelijk weggaat.
Dus ik volgde het advies van jullie en de dokter. Ijs op me nek leggen, gorgelen , hibitane , warm drinken.

Voila, me rechterkant zijn me klieren al een stuk minder nu links nog, ik heb het nu bijna een week gehad volgens mij en weer bijna vanaf :D

Citaat van: Benedictus17 op 15 juni, 2008, 10:05:10
Gorgelen met lauw, zout water werkt prima. :) (Moet je overigens niet vlak daarna je tanden gaan poetsen want dan is het effect meteen weg.)

En als je daarna drinkt?, of je mond spoelt? want dat had ik wel gedaan...

Benedictus17

Citaat van: sander123 op 15 juni, 2008, 21:54:36



En als je daarna drinkt?, of je mond spoelt? want dat had ik wel gedaan...

Hhm dat weet ik niet. Ik had een keer gegorgeld en toen was de pijn heel veel minder. Maar daarna ging ik mn tanden poetsen en toen was het effect meteen verdwenen. Dus had ik het daarna echt vlak voor het slapen en bijvoorbeeld 's morgens n? het tanden poetsen en toen werkte het wel.

sander123

mm ok,

me klieren zijn trouwens al bijna helemaal weg, en de keelpijn ook  ;D

de dokter heeft gezegd dat ik 2 weken thuis moest blijven omdat ik pfeiffer heb
dit vind ik zo lang,, 2 weken :| terwijl ik me nu smiddags wel fit voel..

moet ik dus echt 2 hele weken thuis blijven?

Benedictus17

2 weken is nog niet eens lang als je pfeiffer hebt. Ik zou inderdaad heel rustig aan doen en echt niet meer doen dan je lichaam aankan, want dan duurt het alleen maar langer en kan je het vaker krijgen. Echt rustig aan doen dus.

sander123

:(, wat ik wel raar vind, savonds rond een uur of half 12 ben ik nog steeds niet moe
en normaal gesproken doe ik aan breakdance dat mag ik dus deze 2 weken niet doen?
a.s. vr moet ik volgens mij weer bloedprikken en dan zijn de 2 weken voorbij en hoor ik vrijdag nog de uitslag van hoe het er nu mee gaat.

Benedictus17

Ik ben 's avonds ook niet snel moe. :) Dan heb ik volgens mij juist redelijk veel energie. Je ritme ligt gewoon een beetje overhoop.
Ik slaap 's middags en slaap 's avonds later.

sander123

Mja, maar als je smiddags slaap ben je savonds niet moe dat is zo.
Maar ik slaap smdidags niet