Pijn rechtsonder in de rug

Gestart door Sjak, 27 maart, 2008, 17:07:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjak

Hoi
Sinds ik pfeiffer heb, heb ik veel last van mijn rug. Dit was ook een van de klachten waarmee ik naar de dokter ben gegaan. Ik had vreselijke pijn rechts onder in mn rug, kon bijna niet lopen. Ik bleek ook een blaasontsteking te hebben en dit verklaarde volgens de dokter de pijn. Kon het zelf niet helemaal plaatsen, maar goed... Later kreeg ik weer op diezelfde plek heel erge jeuk. Dat kwam volgens de dokter door een schimmelinfectie.
Telkens als ik moe ben krijg ik weer last van mijn rug. Meestal jeuk, maar gisteren kreeg ik weer die vreselijke pijn. Begin er een beetje genoeg van te krijgen :)
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Zijn er meer mensen die er last van hebben (gehad)?

Martine1702

Als je heel erg blaasontsteking hebt, kan het omhoog kruipen naar je nieren. Dan krijg je ook last van je rug. Maar weet natuurlijk niet of dat is wat jij hebt, succes ermee!

Sjak

Dat was dus ook wat ik n eerste instantie dacht. Maar het blijft maar terugkomen (vooral veel jeuk en minder pijn). En vooral als k moe ben. Dat vind ik zo'n rare combi.
Misschien toch nog maar eens langs de dokter, heeft nu lang genoeg geduurd (3 mnd)