Geirriteerde lever

Gestart door riko, 19 januari, 2008, 17:36:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

riko

Hallo,


Waar ik een beetje mee zit, zijn een aantal vragen, toen ik te horen kreeg dat ik een geirriteerde lever had bij de pfeiffer, toen zei de dokter alleen dat ik geen alcohol mocht.

is dat het enige? en hoe lang mag dat echt beslist niet? moet ik niet meer mijden?

Kun je ook bij een dokter testen wanneer de pfeiffer over is?


groetjes,
riko

moos

Uitkijken met medicijnen, vette gerechten !!

Verder zou ik het niet zo weten, want ik ben geloof ik een van de weinige die geen last heeft gehad van de lever !! (Gelukkig !!)

Groetjes Monique

riko

oke, in ieder geval bedankt voor je antwoord ;)

Peetje

Ik heb ook geen last gehad van m'n lever, maar inderdaad zijn alcohol, vet eten en (bepaalde) medicijnen extra belastend voor je lever, dus kun je die beter vermijden zolang je daar nog last van hebt.

Je kunt laten testen of/wanneer de recente antistoffen uit je bloed zijn, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook geen klachten meer hebt. Juist de nasleep van Pfeiffer is soms lang, en vervelend. En je leverfunctie is natuurlijk ook via bloedprikken te controleren. :)

riko

okeej... op zich moet ik zeggen dat ik geen last meer heb van mijn lever...

mijn pfeiffer gaat goed naar mijn idee... ik heb veel energie, ik doe sinds kort wat aan mijn conditie... het liefst 's morgens en ik merk echt dat dat gewoon helpt...

ik heb het idee dat aan mijn pfeiffer een beetje een eind komt.

misschien laat ik mij inderdaad nog eens prikken op mijn leverfunctie, eens kijken hoe of wat...