hallo Ellen, Marieke, Marit, Olav en al de anderen....

Gestart door Jackske, 18 juni, 2007, 09:06:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jackske

Ben weer terug  veeeeeeeeel te veeeeel meegemaakt en dan nog Pfeiffer erbij
t werd teveel voor corneel maar dus nu ben ik er terug
Relatie van 6 jaar floeps de deur uit
Hij bedroog me van hier tot aan de maan en terug met mijn petekindje van 15 jaar oud   >:(   
ja   het is niet mogelijk  maar toch het is gebeurd
hij is nu 9 maand weg en ik begin er wat door te komen   
Ben lang weggeweest maar ben altijd wel blijven lezen hierzo
Had alleen de fut niet om ook maar iets te schrijven
proficiat trouwens met de "herinrichting" van het forum   vewy nice ;D
eep on rockin'!

Marit

Dat is niet leuk!!!! Maar het is wel leuk dat we je hier zien en weer wat van je horen!!!
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

maaike

Oh :(. Vervelend allemaal, zeg. Veel sterkte ermee, hopelijk kun je het allemaal wel een beetje aan. En heb je nu nog steeds Pfeiffer of 'weer' Pfeiffer?

Jackske

Het gaat wel met me, tegen de tijd dat ik mijn regels ga krijgen, voel ik me erg slecht, maar ik denk dat het bij de meeste vrouwen met Pfeiffer zo is....lever echter is nog steeeeds niet ok.....gaat ook op en af....als het beter is heb ik al eens de neiging om te zondigen, en daarna moet ik de prijs betalen natuurlijk....en verdriet doet er ook zeker geen goed aan.
Ellen is zwanger ?n gelukkig, en ze voelt zich beter en beter worden, dus ik weet wel zeker dat Geluk een sterke genzingsfactor is...
Ik hield nog van mijn man, en door zijn vertrek ben ik wel teruggevallen, ik dacht dat ik er nooit bovenop ging komen...maar de tijd is barmhartig, en heelt vele wonden....en over liefdesverdriet mag je mij nu wel een examen afnemen....weet er alles van!!!! ::)

Hoe gaat het met jullie ondertussen? hopelijk verbetering?

groetjes en liefs Jack
eep on rockin'!

OlavTorkson

Hier niet, maar zo ver als jij ben ik niet echt achteruit gegaan... wat een naar verhaal zeg.
BRUIF to the world!

marieke

hey jackske

wat ontzettend naar voor je

ik ben volledig herstelt...

heb een nieuwe relatie, nieuwe school, nieuwe vrienden... eigenlijk is mijn leven de afgelopen tijd best wel verandert..

ik hoop wel dat het snel beter met je gaat :-*