Hoofdmenu

nieuwe server

Gestart door maaike, 02 augustus, 2006, 10:03:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maaike

Zo, vannacht tot 3 uur bezig geweest om de nieuwe server helemaal over te zetten enzo. Hij staat nu op Schiphol. Wellicht hebben jullie gemerkt da
t de site er regelmatig uit lag. Als het goed is moet dat nu over zijn.

Nu dus ff testen of het forum nog werkt (of ik er ook berichtjes kan posten) en dan is alles hopeli
jk weer zoals het was. Hopelijk heeft niemand er vannacht last van gehad.

Goed, ik moet weer verder. Als er dingen niet werken hoor ik dat graag.

Groetjes,

Ma
aike

marieke

ik weet niet of meer leden hier last van hebben.... maar zodra ik op een subforum klik... zie ik niet meer waar nu een bericht is geplaatst..... dan is alles b
ij weer blauw.....


tog wel lstig

marieke

en ik kan niet op mun blog komen....

sanne

Ja heb ik ook marieke er staat in het hoofdmenu wel dat er nieuwe berichten zijn maar dan kom ik op het forum zeg maar en dan kleuren die blaadjes niet oranje
meer! Hahaha ik hoop dat je het snapt :wink:

maaike

Ik zie het, ja. Vreemd is dat. Ik weet niet echt wat ik daaraan moet doen. Misschien ff je cookies verwijderen? *gaat dat testen*.

maaike

[quotea70978b="marieke"]en ik kan niet op mun blog komen....[/quotea70978b]

waarom niet? wat gebeurt er? kun je er niet op inloggen oid?

maaike

Hmm, ok, ik heb hetzelfde met m'n blog. Moet ik even m'n vriend naar laten kijken :). Stom.

Dat van die nieuwe berichten heb ik nog niet kunnen ontdek
ken, waarom dat is.

maaike

en quoten gaat raar en ik krijg het niet weg :s.

maaike

[quote519da25="maaike"]Hmm, ok, ik heb hetzelfde met m'n blog. Moet ik even m'n vriend naar laten kijken :). Stom.[/quote519da25]

Hmm, heb het
zelf al kunnen oplossen (technisch genoeg blijkbaar :D). Wel zo handig ;).

maaike

[quotea2a9bfb="maaike"]Hmm, heb het zelf al kunnen oplossen (technisch genoeg blijkbaar :D). Wel zo handig ;).[/quotea2a9bfb]

Nog een testje met
quotes.

maaike

Citaat van: "maaike"Nog een testje met quotes.

en nog eentje

maaike

Database was even corrupt. Nu een hoop terug gezet, volgens mij moet ie het weer doen (heb dat gedoe met nieuwe berichten niet meer kunnen testen, want ja, niemand post nu. Ik zal er morgen naar kijken, maar ga strakkies op vakantie, dus dan komt het daarna wel ofzo. Maar denk dat het wel weer goed is).

Goed, mochten er nog dingen zijn, hoor ik het graag.

maaike

Citaat van: "maaike"Database was even corrupt. Nu een hoop terug gezet, volgens mij moet ie het weer doen (heb dat gedoe met nieuwe berichten niet meer kunnen testen, want ja, niemand post nu. Ik zal er morgen naar kijken, maar ga strakkies op vakantie, dus dan komt het daarna wel ofzo. Maar denk dat het wel weer goed is).

Werkt ook weer ok. Was gewoon een corrupte database (grappig, toen we dag gisteren probeerden te fixen was het forum helemaal pikzwart, net als de letters, dus er was niks te lezen. Alleen de plaatjes waren te zien :D).

marieke

ok nu zie ik weer oranje topics....

OlavTorkson

*heeft echt alle spannendheid gemist op vakantie kennelijk*
BRUIF to the world!

marieke

echt wel...

maar we hebben je wel gemist hoor!!!

tenminste ikke wel..... :oops:

OlavTorkson

*is daar dan weer erg tevreden over*
BRUIF to the world!

sanne