Hoofdmenu

zomer 2006

Gestart door marieke, 27 juni, 2006, 22:34:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marieke

hoi, de zomervakantie staat weer voor de deur en ik vroeg me wel eens af wat jullie voor plannen hebben of hadden voor de zomervakantie...

ik zelf ga 4 weken stage lopen (doe ik sowieso al) en verder nog 2 dagen per week werken en dan heb ik nog een week juegdvakantiewerk en heel misschien dat ik nog weg ga met een last minute maar dat weet ik nog niet..

en jullie??

Jackske

Wij gaan met z'n allen naar Griekenland, naar een godvergeten eilandje, waar geen toerisme is....10 juli stappen we op het vliegtuig, en hopelijk stappen we er na een paar uurtjes ook weer uit :? ....k'ben namelijk niet zo'n fan van vliegen....maar tja, anders kom je nooit eens ergens niet?...enfin, 14 dagen la dolce vita, geen stress.....veel rust,...ik wil de stand 1-0 brengen dwz 1 voor mij 0 voor Pfeiffer en z'n gezever....
eep on rockin'!

sanne

Ik ga van 10 juli tot 14 juli met 5 vrienden op vakantie naar Utrecht zonder ouders!!! Heb ik erg veel zin in en hoop dat het beetje lukt met me Pfeiffer maar dat zien we dan wel weer!

OlavTorkson

Ik blijk opeens recht te hebben op vijf weken vakantie! Maar ik moet er verplicht drie opnemen, want dat moet. Maar dan ga ik dus in een van die drie weken van hier naar Schiermonnikoog lopen.
Is het plan.

*maakt menig Pfeifferlijer ernstig jaloers*
BRUIF to the world!

Jackske

We leven met je mee, hoop voor jou dat het dan niet meer zo heet is.....
eep on rockin'!

OlavTorkson

YEAH! *keeps on rockin'*
BRUIF to the world!

Jackske

Tja spijtig, jullie gaan mijn zoetgevoosde vlaamse accent even moete missen, want maandag vertrek ik (niet te voet) naar Griekenland,.... nog iemand een laatste vriendelijk woord voor ik op dat vliegtuig stap :paranoid: .....scared of flying.....
eep on rockin'!

OlavTorkson

*mompelt iets over Al-Qaeda* :twisted:
*is echt in een gemene kutbui*
BRUIF to the world!

Jackske

Doet altijd deugd een vriendelijk woord te horen van een lotgenoot.... :roll:
eep on rockin'!

OlavTorkson

Vliegen is niet eng. Al is het maar omdat doodgaan in een vliegtuig een van de snelste en zekerste manieren is.
Maar een vliegtuig is echt een van de veiligste manieren van reizen.
En het is leuk. Want je vliegt. Dus op een bepaalde manier ben je beter dan je blauwdruk.
Ofzo.
BRUIF to the world!

Jackske

ben beetje triestig, onze poes Bazil is zonet aangereden....weet ni goe wa zggen....
eep on rockin'!

marieke

leeft ie nog??

Ellen

Wat erg!!!
Wat heeft hij en komt hij er nog bovenop?

Jackske

Neen , hij is overleden... we hebben hem net begraven... ik heb een dochter van 10, en ik denk dat ik het haar niet ga vertellen, ik ga maar zeggen dat ie een vrouwtje gevonden heeft, en een gezinnetje gaan stichten is.....niet?
Trouwens bedankt voor de lieve woorden, ik was van slag, want hij leefde nog 5 minuten, en dat heeft me erg aangegrepen....
eep on rockin'!

OlavTorkson

Eey wat onwijs klote voor je... Mijn medeleven!

Maar een smoes verzinnen tegenover tienjarige dochters lijkt me niet zo'n goed idee. Want dan komt ze er later achter en vertrouwt ze je niet meer. Ofzo. Misschien valt dat wel mee en wat weet ik er nou van...
BRUIF to the world!

marieke

kinderen kunnen wel tegen een stootje.... en het is beter dat ze nu al met ''de dood'' te maken krijgt... ze is immers al 10, dus heeft ze volgenbs mij al best wel een groot besef.....

Jackske

Bedankt, voor er even aan te denken, doet zo goed, ze komt binnen een uurtje naar huis, en ik ga het haar dan toch maar vertellen....het is wijze raad dat jullie me geven, ...Ellen had me een e-mailtje gestuurd met hetzelfde advies....ach...het zal het moederhart zijn dat niet gekwalificeerd is om hartjes te breken ....Nogmaals thanks.....
eep on rockin'!

Ier

Ik ben al op vakantie geweest 1weekje, en verder moet ik leren in de vakantie..ik heb 2 examens in augustus. En daarna heb ik weer een heel jaar vakantie..als het ware, want een opleiding wil niet lukken met mijn ziekte.

OlavTorkson

cot: Het is warm. Pfoe...
BRUIF to the world!

marieke

lang leven het e3 strand...

Jackske

Wil jullie toch nog effe bedanken voor de raad ivm onze poes, ik heb het m'n dochter verteld, zodra ze achter de poes vroeg, en na een paar tranen, zijn we een bloempje gaan leggen waar we Bazil begraven hadden....er komt een nieuwe, maar heb haar nu wel verteld dat hetzelfde k
eep on rockin'!