Hoofdmenu

Vakantieplannen

Gestart door maaike, 27 mei, 2006, 15:29:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maaike

Wat ga jij doen deze vakantie? Al plannen? Of zijn je plannen in het water gevallen door

maaike

TS begint:
Ik ga deze vakantie of werken op m'n nieuwe baan, of solliciteren. Hangt er vanaf of ik word aangenomen of niet. Vlak voor de vakantie hoop ik af te studeren. Nog even geen feest, dat feest komt als ik ook een nieuw huis en een nieuwe baan heb.

In de vakantie hoop ik minimaal een weekje te gaan vliegen (eigenlijk liever twee weken, maar ik weet niet of dat handig is) en daarbij een weekendje naar de Vogezen te gaan met de pent (dat eigenlijk al voor de vakantie), om  minimaal 2 vluchten te maken, zodat ik mijn brevet kan halen.

Vakantie in ieder geval naar de Franse Alpen en wellicht naar het schone Itali

Ciao_BellA_Ciao

Bij deze hier dan nog een keer:

WAT?? OLAV ben jij Italiaans???  Val je op meisjes met blond lang haar ?? haha   *vind italianen zeker cool en gezellig*

marieke

olav valt op iedereen..... dat wil zeggen.. op mensen niet op uiterlijke types.... Toch??

ik ga komende vakantie eh... stage lopen en werken en heeel misschien een last minute naar kreta ofzo nemen... maar da week nog nie
daar moet ik wel afspraken over gaan maken....

Anonymous

Ik heb wel zin om op wintersport te gaan :roll:   8)

sanne

Ik ga begin juli een week met 5 vrienden op vakantie kamperen in Utrecht! Voor eerste keer zonder ouders! :lol:

OlavTorkson

Citaat van: "marieke"olav valt op iedereen..... dat wil zeggen.. op mensen niet op uiterlijke types.... Toch??

Hm... Dat ligt eraan... eerste indruk gaat natuurlijk vrij snel over uiterlijk en dan werkt blond bij mij meestal wel goed...
BRUIF to the world!

marieke

nou nou... hokjes?? olav tog... dat stelt me teleur...:P

OlavTorkson

Mijn eerste indruk duurt tot aan het eerste woord wat iemand zegt. Ik luister veel meer dan dat ik kijk.
BRUIF to the world!

Ciao_BellA_Ciao

Citaat van: "OlavTorkson"
Citaat van: "marieke"olav valt op iedereen..... dat wil zeggen.. op mensen niet op uiterlijke types.... Toch??

Hm... Dat ligt eraan... eerste indruk gaat natuurlijk vrij snel over uiterlijk en dan werkt blond bij mij meestal wel goed...

Hmm dan zit ik gebakken, ben blond, en er komt ook nog eens wat intelligents uit  :D  :wink:

Over eerste indrukken gesproken, beschik jij over zwarte italiaanse lokken?  :wink:  hahah :lol:

sanne

Whoe daten via het ziektevanpfeifferforum :lol: Hahaah lol :P

Marit

Ik heb bij mijn cursus Zweeds een coupon voor een gratis vliegticket gehad, is geldig tot eind 2006 en je mag mensen voor een leuke korting meenemen.

Ik hoop dat we daarmee een lang weekend naar Stockholm kunnen, je moest een tweede keus opgeven en ik denk dan aan Riga.
Wil wel een hotel met mooi uitzicht want ik kan nog steeds niet veel, hopelijk is dat eind september wat beter maar ik reken er maar niet op.

Over Itali
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

OlavTorkson

*kan niet zo goed tegen jaloerse mensen*

*vindt dat wel heel lullig, maar stiekem ook wel heel grappig*

@Ciao_BellA_Ciao: ik heb zeer donkerbruine krullen, niet echt heel veel Italiaans van mijn uiterlijk overgebleven. Temperament echter wel. En mijn voorliefde voor pasta. Hoewel dat meer is omdat ik niks anders kan koken (alleen twintig soorten pasta).
Helaas heb ik een lichte afkeer van mensen die het soort msn-nicks gebruiken waar jij je door hebt laten be
BRUIF to the world!

Ciao_BellA_Ciao

Hmm als je alleen maar pasta eet, dan ben je vast dik mwahaha  :wink:  :D Stuur jij maar eerst een foto, of een link met foto. Hou mijn opties graag open  :)

OlavTorkson

Ok... maar ik ben niet mooi. Ik weet dat de meeste Italianen die doordringen tot (en onthouden worden door) het buitenland echt mooie mannen zijn.
Maar ik ben... inderdaad dik. En slecht geschoren. Enzo.

Maar ik ben zoooooooooooooo lief. Wil je niet weten HOE lief ik kan zijn. (Dus wat dat betreft ben ik niet echt een Italiaan :) )

Foto's van mij vind je op mijn blog (http://olavtorkson.web-log.nl)
BRUIF to the world!

Ciao_BellA_Ciao

Citaat van: "OlavTorkson"
Maar ik ben... inderdaad dik. En slecht geschoren. Enzo.
Citeer

Hmm dat is jammer, k hou van verzorgde mannen  :?  (en lieve natuurlijk) en wat nou als ik uit nijmegen kom?  :lol: hahha

OlavTorkson

Heey... het kan mij niks schelen waar je vandaan komt. Al kwam je uit Duitsland... al woonde je in Vaticaanstad... al was je een Rotterdammer...
Enige is dat je dan best je best mag doen om mij over te halen naar Nijmegen te komen, want tot nu toe was er niks voor mij om naar d
BRUIF to the world!

gentlemen-lover

het wordt eens tijd dat de jongens weer meer moeite gaan doen voor de dames! Waar zijn toch alle gentlemen's gebleven??? Alleen nog maar van die playertjes jakk !!  :?

sanne

Ik ben het met je eens gentlemenlover :wink:

marieke

haha volges een paar jongens ben ik juist de player....maar een player zit tog achter de vrouwen aan???

Anonymous

ja, maar op zon slijmerige (lees: doorzichtige) manier, vaak zonder goede bedoelingen, er mogen ook wel eens wat meer serieuzere bij zitten hoor... Ps dat jij de player bent vind ik opzich wel ok; als het niks gaat worden met die gentlemens dan wordt het eens tijd dat we de rollen omdraaien... telkens maar dat de mannen de pimps zijn en de vrouwen de gewillige sletjes *gaap* zo vermoeiend  :roll:

marieke

tja vraag me dan wel af of ik een egte player ben...

OlavTorkson

Citaat van: "Anonymous"ja, maar op zon slijmerige (lees: doorzichtige) manier, vaak zonder goede bedoelingen, er mogen ook wel eens wat meer serieuzere bij zitten hoor... Ps dat jij de player bent vind ik opzich wel ok; als het niks gaat worden met die gentlemens dan wordt het eens tijd dat we de rollen omdraaien... telkens maar dat de mannen de pimps zijn en de vrouwen de gewillige sletjes *gaap* zo vermoeiend  :roll:

die omdraaiing is al zo'n twintig jaar gaande, en hij bevalt tot nu toe nog niemand, behalve het walgelijke volk der iq-negatieve feministen.
(for the record: niet alle feministen zijn iq-loos, en andersom ook niet)
BRUIF to the world!

Anonymous

welke omdraaiing bedoel jij?? Dat mannen de players zijn? Of dat vrouwen de players zijn?? Wat bevalt je nou niet?

marieke

iq-negatieve feministen???? wtf???

OlavTorkson

:D *geeft het gesprek een hele andere wending*

Ik bedoel dat players stom zijn in het algemeen, en dat het me (sowieso nooit) uitmaakt wat iemand tussen z'n benen heeft...
BRUIF to the world!

Anonymous

Ok daar ben ik het mee eens!  :D volgende keer dus makkelijkere taal  :wink: