Hoofdmenu

Afspreken?

Gestart door miie, 25 mei, 2006, 23:05:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

miie

Hoii,
Het lijkt me erg leuk om is met een groepje aftespreken, die ook pfeiffer hebben.
Gewoon een leuke dag er van maken, beetje praten over pfeiffer, misschien de stad in iets drinken enz.
Wie lijkt dit ook leuk?
(Ben een meisje van 15)

OlavTorkson

Meisjes van 15 horen niet op internet op zoek te zijn naar afspraakjes. Dat is meer iets voor vieze oude mannetjes zoals ik...

Maar klinkt gezellig. Ben alleen al een tijdje geen pfeifferlijer meer. Trouwens, ik heb het maar ff naar de sofa verplaatst voor de gezelligheid :D
BRUIF to the world!

marieke

ik vind het prima... welke dag en waar??/

mij lijkt eindhoven wel wat.... :P

miie

Citaat van: "marieke"ik vind het prima... welke dag en waar??/

mij lijkt eindhoven wel wat.... :P


Ik weet het ook niet  8)  woon zelf in haarlem...
Maar we moete nog maar ff afwachten op meer reacties...
ff kijken wat voor iedereen het makkelijkst is.

Anonymous

wat dachten jullie van NIJMEGEN :D:D:D hahaha voor alle mensen met vooroordeeltjes

OlavTorkson

Citaat van: "Anonymous"wat dachten jullie van NIJMEGEN :D:D:D hahaha voor alle mensen met vooroordeeltjes

Oh... ik heb die dag al een afspraak... jammer. Ik was graag gekomen, maar ik kan helaas niet.
BRUIF to the world!

Anonymous

hahahahhhhahaa ik heb nog niet eens een dag gezegd. maar ok je boodschap is weer duidelijk *gaap*

maaike


OlavTorkson

Citaat van: "Anonymous"hahahahhhhahaa ik heb nog niet eens een dag gezegd. maar ok je boodschap is weer duidelijk *gaap*

Weet ik.
BRUIF to the world!

Elsemieke

uhm wat is het nou ? .. lijkt me leuk  :roll:

ikja

hoe, wat, wanneer?

maaike

Citaat van: "Elsemieke"uhm wat is het nou ? .. lijkt me leuk  :roll:

Moet je het zelf ff regelen. Kom met een plan! Open een poll over datum en wat we gaan doen, maak mensen enthousiast.

OlavTorkson

...iets wat tot nu toe eigenlijk nog niemand goed gelukt is :D
BRUIF to the world!

Anonymous

jah... met allemaal onbekenden op stap gaan die als enige overeenkomst allemaal te maken hebben (gehad) met pfeiffer? euhm...

Supercool :D

OlavTorkson

Ja... de enige die er ooit iets mee gedaan hebben zijn Zus (moderator in ruste) en ik...
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"...iets wat tot nu toe eigenlijk nog niemand goed gelukt is :D

Inderdaad (daarom begin ik er ook maar niet meer aan ;) ).