pijn in m'n benen en armen

Gestart door sterre, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sterre

Ik heb nu ongeveer 7 weken pfeiffer en ik merk dat ik me wel steeds beter ga voelen. Niet meer zo 'suf'.
Maar elke keer als ik dat denk, ga ik dus weer wat doen, winkelen of zoiets.. en dan loop ik (niet extreem) veel.
Ik krijg dan alleen 's avonds ontzettende pijn in mijn benen. Dan voelen ze heel zwaar en vooral m'n onderbeen doet dan ontzettend pijn. Het is moeilijk om 't precies uit te leggen.  Ik heb ook dagen dat mijn armen pijn doen of dat ik spierpijn heb. Nu vroeg ik me af hoort dit ook bij pfeiffer? heeft een van jullie er misschien ook last van?

Ik twijfel namelijk steeds aan mezelf omdat alle klachten van pfeiffer zo vaag zijn.. dan denk iedereen eigenlijk maar dat je zeurt. Vooral omdat ik me de ene dag prima voel terwijl ik de volgende dag ontzettend zwak ben.

esther Kuipers

Het hallo
Ik heb precies dezelfde klachten gehad toen ik pfeifer had, ik kan je aanraden om naar een iriscopist te gaan, die heeft mij heel erg geholpen..
Je moet heel veel rusten, het heeft mij meer als een jaar gekost, veel sterkte en denk niet te snel daty je alles wel weer kan
groetjes

Maarten

Ik herken inderdaad heel goed je beeld van: de ene dag prima voelen, de andere dag kut. Pijn in m'n benen en armen heb ik nooit gehad..wel raar gevoel...misschien druk jij dat rare gevoel wel uit in pijn. Ik ben zelf naar een bioresonantie arts geweest, die heeft mij echt super goed geholpen! Het is een alternatieve geneeswijze die werkt met behulp van trillingen. Voor meer info verwijs ik je door naar deze site: http://www.mbtn.nl/ Volgens mijn arts is het ook zo dat als je het nu behandelt..je er op latere leeftijd geen schade aan overhoud. Mijn moeder heeft zelf ook pfeiffer gehad toen ze 17 was, en heeft nu nog dagen wat zij noemt: "een pfeiffer dag". Dat voorkom je er dus mee. Na mijn eerste behandeling voelde ik me binnen een week echt opknappen..dus het is zeker de moeite waard...!
suc6 ermee.

Cecile

Hoi,

Ik herken die pijn in benen en armen heel goed. Ik heb nu sinds twee weken pfeiffer en af en toe kan ik gewoon niet slapen van de pijn in mijn benen. Ook s