pfeiffer gehad maar nu de klachten?

Gestart door Anonymous, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anonymous

heey

eerst wil ik ff kwijt dat ik dit een hele goeie site vind!!! ;D
maar ik heb een vraagje. Vorige week moest ik mn bloed laten prikken omdat de dokter dacht dat ik pfeiffer had. En nu heb ik net de uitslag gekregen en er staat in dat ik pfeiffer heb gehad in het verleden :-/ Ik stond hier zo van te kijken want ik ben nooit ziek geweest :-/ Maar nu heb ik sinds een paar weken wel de klachten die op pfeiffer lijken. en ik snap er echt helemaal niks meer van wat ik nou moet. Ik kan dus geen pfeiffer hebben staat in die uitslag. maar waaarom heb ik dan wel de verschijnselen van pfeiffer?
ik weet het echt niet meer!!!
groetjes ilse

miranda

Hoi Ilse,

Dat uit de uitslag komt dat je Pfeiffer hebt gehad, wil niet zeggen dat je er nu dus geen last meer van kan hebben. In tegendeel zelfs. Ook kunnnen ze uit de test niet opmaken wanneer het virus actief geweest is in je lichaam. Dit kan dus heel kort geleden zijn of al wat langer. Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat het actief was toen je klachten zijn begonnen. Ik had overigens precies hetzelfde. Ik had al een tijdje klachten: moeheid, koorts, keelontstekingen etc. Pas na een aantal test bleek dat ik Pfeiffer had gehad. Want toen ik de uitslag kreeg was het virus bij mij ook al niet meer actief. Wel vreemd dat je huisarts niet even wat meer uitleg heeft gegeven! Sterkte en rust vooral goed uit. Neem niet te snel te veel hooi op je vork.

Groetjes,
Miranda

Gast

hoi miranda,

bedankt voor je reactie. ik heb gelijk maar een afspraak gemaakt bij de dokter.mn docent zei me dat het heel lang in je lichaam kan blijven, en dat je later ook weer last kunt gaan krijgen van pfeiffer. Maar ik zal de dokter ook nog wel vragen hoe dit allemaal zit.

bedankt!!!! groetjes ilse

Gast

Eventueel kan je je ook nog laten testen op cytomegalie. Dat is een broertje/zusje van Pfeiffer en dat kun je dus ook krijgen. Het zou kunnen dat je daarvan zo moe bent. En anders zal het inderdaad waarschijnlijk gewoon de 'nasleep' van Pfeiffer zijn.

Sterkte ermee en luister goed naar je lichaam! Dat is erg belangrijk!

Nancy

Dus als het virus al eigenlijk uit je bloed is, kun je toch nog de klachten hebben?