Hoofdmenu

liefdesleven....

Gestart door marieke, 09 december, 2005, 12:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sanne

Hahaha :lol: Die verhalen hier.
Ik heb een vriend al een jaar en een maand en mijn moeder zei al niet met hem zoenen he dus toen kwam hij en toen was het eerst nog kusjes op de wang , later op de mond en later lagen we gewoon weer te tongzoenen. Hij had het er wel voor over zei die.
xxx Sanne

OlavTorkson

En zo hoort het ook... (Y) way to go!
BRUIF to the world!

marieke

da was bij mij ook zo... alleen had iknogmaar 3 mannden een vriend...

Anonymous

ik wist niet dat hij het had, hij ook niet, toen kreeg ik het, heb uiteindelijk de pfeiffer langer gehad dan hem :S :( sukk0l om je op zon zwak moment te laten zitten ... grrr

sanne


Elsemieke

ik heb een vriend .. tijdens de pfeiffer en we zoenen ook gwn .. hij word er niet ziek van  :oops: .. en hij heeft het aan mij gegeve waarsch.  :roll:  ik denk dat je of een heelsterk liefdes leven kan krijgen door pfeiffer of een kut liefdes leven :wink: x

sanne

Hahah idd nou ik dacht ook eerst dat mijn vriendje er niet ziek van werd maar volgens mij heeft hij nu ook Pfeiffer (hij zag geel en hij had opgezette amandelen met uitslag erop ofzo)

xxx Sanne

OlavTorkson

Gezellig. Komt-ie hier ook?
BRUIF to the world!

sanne

Hahah dat weet ik niet moet hij zelf beslissen en trouwens de uitslag van zijn bloedtest is nog niet bekend dus misschien is het geen eens pfeiffer maar ik denk van wel.. helaas :cry:

OlavTorkson

Helaas? Nee joh: gedeelde Pfeiffer is halve Pfeiffer.
BRUIF to the world!

sanne

Hahaha ja als hij Pfeiffer heeft zitten we wel mooi met ze 2en thuis. Oeh dan kan ik hem vaker zien :P Hahaha