mensen met pfeiffer uit nijmegen en omgeving?

Gestart door Anonymous, 08 december, 2005, 19:05:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

OlavTorkson

*verzon het uiteraard allemaal ter plekke*
BRUIF to the world!

marieke

tuurlijk hebben we vooroordelen over friezen... maar die hebben jullie vast oook wel over brabanders.... of mensen die uit de omgeving van of uit ''de haag'' komen

Berber

neej, ik kom uit friesland... En voor zover ik weet, hebben wij niks op brabanders aan te merken hoor! Of andere delen van het land... Alleen soms op Groningers... Maar das maar voor de grap! :p Wat hebben jullie tegen Friezen dan? ;)

OlavTorkson

Friezen zijn allemaal boeren. Net als iedereen die niet uit de randstad komt trouwens.
BRUIF to the world!

marieke

en in de randstad zijn het allemaal van die aso's....

OlavTorkson

Ja, schattig is dat, he?
BRUIF to the world!

Berber

Jaaa friezen zijn vreselijke boeren! ;) Maar waar moet anders de melk en kaas wegkomen..........................................

marieke

ehm uit brabant?????

Berber


OlavTorkson

Brabantsche Vlag? Brabantian Foods BV? Geloof toch dat Friesland iig bekender is...

Wist je dat Frisian Foods meer dan de helft van de zuivelproductie in China bezit?

(wist je dat 98 % van de statistieken ter plekke verzonnen wordt?)
BRUIF to the world!

Berber


OlavTorkson

Dankjewel voor de uitleg! Ik begreep inderdaad mijn eigen grap niet!
BRUIF to the world!

marieke

neej.... wij hebben melkunie....

OlavTorkson

Je bedoelt Campina... Melkunie komt uit Holland (weet niet zeker, Noord of Zuid)
En Campina heeft Melkunie overgenomen trouwens... de naam Melkunie bestaat niet meer.

En Frisian Foods is groter! Denk ik. *denkt*
BRUIF to the world!

marieke

denken??? jij!?


woooow..
een weet ik veel...
ik weet alleen, dat er bij ons een melkfabriek is en bij ons int dorp een antal koeienboeren zijn :P  zowel voor vlees als zuivel... en verder nog varkens en kippen en schapen hebben we hier ook:P

OlavTorkson

Ja, dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Sterker nog:

Citaat van: "OlavTorkson"Friezen zijn allemaal boeren. Net als iedereen die niet uit de randstad komt trouwens.
BRUIF to the world!

marieke

maar ik ben geen boer..... mijn pappa is een smid...

en ik doe zelf studeren voor sociaal werkster :wink:

OlavTorkson

Een smid is een ijzerboer.
En een sociaal werkster... is een soort ge
BRUIF to the world!

Jack

Ik ben Krisje uit Antwerpen, ik probeer me al een paar dagen in een soort 'chatbox' te wurmen, om eindelijk eens met lotgenoten te babbelen, weet iemand hoe je d'r bij geraakt, eneuh...ik ben blijkbaar niet zo'n expert op pgebied :? ....de groetjes iedereen X

jack


marieke

je kunt hier ook met ons babbelen....

Anonymous

Krisje uit antwerpen, en je naam is Jack? moehaha  :P

OlavTorkson

De chatbox van ziektevanpfeiffer.nl is (als-ie nog bestaat) zo zeldzaam onbezocht dat je daar niet zoveel gezelligheid zult aantreffen.
Maar op de sofa kan je chatten met geduld... :D een aantal mensen komt hier dagelijks en zal vast wel antwoorden.
Zorg alleen wel dat je niet gaat spammen... het blijft wel een forum.

Genoeg modderetersgepraat nu... iemand nog iets strafbaars gedaan de laatste tijd? *probeert van ieder onderwerp af te wijken*
BRUIF to the world!

marieke

ehhh strafsbaars???

te hard rijden sowieso... en ik ben vreemdgegaan... maar daar vertle ik nog wel meer over in mun blog als ikm meer tijd heb....

OlavTorkson

Vreemdgaan is niet strafbaar, dat valt alleen maar aan te moedigen!
Trouwens... dat betekent wel dat jij dus nu iemand hebt... ofzo?
BRUIF to the world!

marieke

heb je mun blog nie gelezen?? in de reacties.. of heb ik da nie verteld???

OlavTorkson

Oh, ik ga wel ff kijken... lees nooit reacties... alleen als ik een nieuwe entry lees lees ik reacties op de vorige soms.
BRUIF to the world!

OlavTorkson

Nee er staat niks over wat je nou uiteindelijk aan vriend overgehouden hebt...
BRUIF to the world!

marieke


Anonymous

Citaat van: "thats the question"diegene die in nijmegen studeert, is dat een jongen/meisje, hoeveelste jaar van welke studie  :?:   :D

Sorry ik ben er even een tijdje niet meer geweest maar hier ben ik dan weer ! Ik ben een meisje ;) Want ik studeer PWO ! haha ! Daar zitten bijna alleen maar meisjes :) Eerste jaar!  Jij ?

Elsemieke


Anonymous

hallo, veenendaal hier. Ligt niet al te ver weg van arnhem en dus ook niet al te ver weg van nijmegen.

OlavTorkson

Veenendaal? Van Veenendaal/De Klomp?
BRUIF to the world!

M.aartj

Eaaj :),

Ik woon in Nijmegen  8)..!
Naja, de nieuwbouw in Oosterhout daar.. Maar dat mogen we al Nijmegen noemen toch (A).

Sjak

Al heel lang niet meer gereageerd in deze topic, maar hier nog iemand uit Nijmegen!